پوران درخشنده:

رنج خانواده "محمد امین" در توصیف نمی‌گنجد

نویسنده و کارگردان کشور گفت: من به همراه همه هنرمندان این سرزمین برای یافتن این کودک اعلام آمادگی و همکاری کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰ - 15December 2013

رنج خانواده

در پی ربوده شدن کودکی 5 ساله به نام "محمدامین" در شهرستان جوین از توابع استان خراسان رضوی در تاریخ 6 مرداد ماه سال جاری توسط یک مجرم سابقه دار و مرگ این سارق چند ساعت پس از دستگیری، تنها سرنخی که برای یافتن محمد امین در دسترس بود از بین رفت و سرنوشت این پسر بچه در هاله ای از ابهام فرو رفت.

پوران درخشنده نویسنده و کارگردان مطرح کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با تاکید بر جایگاه نیروی انتظامی به عنوان حافظ منافع همه مردم ایران و پشتوانه امنیت و آسایش ملی اظهار داشت: وضعیتی که برای این خانواده اتفاق افتاده بسیار ناراحت کننده است. نمی توان رنجی که این پدر و مادر می کشند را توصیف کرد. بی خبری از فرزند و ندانستن این که بر سر او چه آمده و در حال حاضر در چه وضعیتی به سر می برد بدترین اتفاقی است که برای یک خانواده می افتد.

وی افزود: من به همراه همه هنرمندان این سرزمین برای یافتن این کودک اعلام آمادگی و همکاری می کنیم و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. اتفاقی که برای محمد امین افتاده بسیار دردناک است وهمه باید کمک کنیم تا این مشکل برطرف شود.

پوران درخشنده در پایان افزود: از همه پدر و مادرها تقاضا دارم که بیشتر مراقب فرزندان خود باشند. متاسفانه در جامعه افرادی هستند که از انسانیت فقط نام آن را یدک می کشند، بعضی از این افراد از حیوان هم کوچک تر و حقیرتر هستند. با وجود چنین افرادی در جامعه باید نظارت و مراقبت از فرزندان را چند برابر کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار