با حضور عضو مجلس خبرگان رهبری

مراسم اربعین اولین شهید مدافع حرم شهرستان جوین برگزار شد

مراسم اربعین اولین شهید مدافع حرم شهرستان جوین "سردار حسنعلی شمس آبادی" برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ - 25April 2016

مراسم اربعین اولین شهید مدافع حرم شهرستان جوین برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، مراسم اربعین اولین شهید مدافع حرم شهرستان جوین سردار حسنعلی شمس آبادی با حضور آیت الله عالمی عضو مجلس خبرگان رهبری در محل مزار شهدای محله شمس آباد برگزارشد.

آیت الله عالمی در این مراسم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران پدیده­ ای بی نظیر در جهان سیاست در قرن حاضر است اظهار داشت: زمانی در دنیا تنها دو قطب وجود داشت و به قول شهید مطهری دنیا در دهانه یک قیچی بود که یک لبه آن کاپیتولاسیون و دنیای غرب و یک لبه آن ماتریالیسم و کمونیست و دنیای شرق بود وهر کشور یا جمعیتی می خواست عرض اندام کند یا باید دریوزگی غرب را می ­کرد و یا ذلت نوکری کمونیسم و شرق را می­ پذیرفت.

وی افزود: پس ازشکل ­گیری انقلاب اسلامی به دست امام راحل (ره)، دنیای غرب و شرق هیچ گاه تصور نمی ­کردند که این حکومت اسلامی واین اندیشه امام (ره) ماندگار شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: علی رغم توطئه ­های گوناگون دشمنان در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران، برای اینکه انقلاب اسلامی پا نگیرد و اگر پاگرفت دوام پیدا نکند و چنانچه دوام پیدا کرد آن را از صفحه روزگار محو کند، امروز شاهد آن هستیم که ۳۷سال از عمر این انقلاب می­گذرد و هرروز بر قدرت آن افزوده می ­شود.

آیت الله عالمی در ادامه در خصوص شکل­ گیری جریان تکفیری و اقدامات آن برعلیه شیعیان گفت: جریان تکفیری از سال ۱۳۲۰ به بعد اقدامات خود را بر علیه اندیشه شیعه آغاز کرد و از آنجائی که نظام جمهوری اسلامی ایران مولود تفکر شیعی و تفکر علوی بوده، برای اینکه این اندیشه را از بین ببرد و جمهوری اسلامی ایران را نابود کند دشمنی ­های خود برعلیه شیعیان را گسترش داد.

وی با بیان این مطلب که تکفیری ها به دنبال این هستند که در هر جایی که آثاری از اهل  بیت وجود دارد آن را نابود کنند، یادآورشد: با شروع توطئه ­های جریان تکفیری دلداگان اهل بیت هوشیارانه و عاشقانه به سوی دفاع از حریم اهل بیت شتافتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر این رزمندگان و مدافعان حرم در سرزمین های سوریه و عراق حضورپیدا نمی­ کردند، بدون تردید دشمن به هدف خود نزدیک­تر می ­شد و جنگ را از درون مرزهای کشور بر ما تحمیل می­ کرد و جبهه دفاع ما به کرمانشاه وهمدان منتقل می­ شد.

آیت الله عالمی در پایان گفت:شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس بوده و با دفاع غیرتمندانه خود، دشمن را در خانه خود زمین گیر کردند.

نظر شما
پربیننده ها