قائم مقام دبیر کل مجمع مجالس آسیایی:

مجمع مجالس آسیایی می‌تواند به همگرایی بیشتر در آسیا کمک کند

قائم مقام دبیر کل مجمع مجالس آسیایی گفت که این مجمع به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای پارلمانی در آسیا می‌تواند موجب همگرایی بیشتر در آسیا شود.
کد خبر: ۷۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ - 26April 2016

مجمع مجالس آسیایی می‌تواند به همگرایی بیشتر در آسیا کمک کند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ مسعود اسلامی در نشست کمیته دائم امور اجتماعی و فرهنگی مجمع مجالس آسیایی که صبح امروز در هتل اسپیناس تهران برگزار شد اظهار کرد: هیاتهای پارلمانی حاضر در نشست نماینده میلیونها نفر در آسیا هستند و من امیدوارم این نشست ما را در رسیدن به اهداف مجمع مجالس آسیایی کمک کند.

وی افزود: امیدواریم برگزاری چنین جلساتی تلاشهای مشترک ما را در جهت رفاه و پیشرفت مردم آسیا متمرکز کند و بتوانیم در جهت مبارزه با فساد، تنوع فرهنگی، گفت و گوی بین ادیان و محافظت از حقوق کارگران مهاجر گام برداریم.

قائم مقام دبیرکل مجمع مجالس آسیایی با تاکید بر ضرورت شکوفا شدن ظرفیت های موجود در مجمع مجالس آسیایی خاطر نشان کرد: مجمع مجالس آسیایی اگر چه عمر کوتاهی داشته اما دستاوردهای آن مهم و قابل ملاحظه است و توانسته است نوعی همگرایی ماهوی را بین اعضا به وجود بیاورد.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم با تکیه بر این بنیه عظیم و به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای پارلمانی در آسیا در راستای پیشرفت و توسعه صلح و همگرایی بیشتر در آسیا حرکت کنیم و از پتانسیلهای مجمع مجالس آسیایی در این مسیر استفاده کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار