محمد باقر عباسی خبر داد

مشتی های زندان موصل در دام تولید افتاد

هنرمند و آزاده سرافراز کشورمان گفت: فیلمنامه "مشتی های زندان موصل" فیلمنامه ای است که بر مبنای تحقیقات مفصل شکل گرفته و این تحقیقات آن قدر قوی بوده که ما هیچ صفحه‌ای بی سند و مدرک نداریم.
کد خبر: ۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴ - 15December 2013

مشتی های زندان موصل در دام تولید افتاد

"محمد باقر عباسی" هنرمند و آزاده سرافراز کشور که مدت هشت سال از زندگی اش را در اسارت ارتش بعث عراق سپری کرده است در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس اظهارداشت: قبل از اسارت در گروهای تئاتری که در شهرستان داشتیم فعالیت می کردم و این فعالیت و علاقه من به تئاتر زمینه ای شد تا در زمان اسارت نیز به این کار ادامه دهم و درهشت سالی که در خدمت براداران آزاده بودم بیش از صد تئاتر را در اردوگاههای مختلف اجرا کنم.

وی افزود: بعد از اسارت نیز همیشه دغدغه این را داشتم که کاری ارزنده در مورد آزادگان انجام دهم. البته تا کنون کارهای بسیار با ارزشی در زمینه اسارت و با موضوع آزادگان انجام شده است اما هیچ کدام از این کارها من را به عنوان یک آزاده راضی نکرد و همیشه دوست داشتم شرایطی به وجود آید تا بتوانم آن چیزی که مد نظر دارم را به تصویر بکشم.

دانش آموخته رشته کارگردانی از دانشکده صدا و سیما تصریح کرد: فیلمنامه "مشتی های زندان موصل" فیلمنامه ای است که بر مبنای تحقیقات مفصل شکل گرفته و این تحقیقات آن قدر قوی بوده که ما هیچ صفحه بی سند و مدرکی را فیلم نامه نداریم. این فیلمنامه اثری است شخصیت محور و داستان دو آزاده را روایت می کند که وارد زندان موصل می شوند و برای هردوی آنها اتفاقاتی می افتد و اسباب دگرگونی شخصیتی هر دوی آنها را فراهم می کند.

وی خاطر نشان کرد: تهیه کنندگی این کار بر عهده عباس حقیقی است. وی از تهیه کنندگان خوب و ارزشمند سینمای ایران است که تجربیات ارزنده ای را در حوزه تولید و اکران فیلم دارد. به محض دریافت پروانه ساخت از سازمان سینمایی پیش تولید فیلم را آغاز خواهیم کرد.

محمدباقرعباسی گفت: هنوز با هیچ بازیگری برای این فیلم مذاکره نکرده ایم اما بنا به ضرورتی که در فیلمنامه وجود دارد باید از یک بازیگر میانسال استفاده کنیم و یک بازیگران جوان. خوشبختانه در هر دو حوزه بازیگران خوب و توانمندی داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم.

نظر شما
پربیننده ها