مهدی صبائی:

می‌خواستم دینم را به شهدا ادا کنم

بازیگر سینما درباره حضورش در سریال "دولت مخفی" گفت: در خانواده‌ای آشنا با فرهنگ دفاع مقدس متولد شدم و همیشه دوست داشتم دینم را به شهدا و رزمندگان ادا کنم.
کد خبر: ۱۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵ - 25February 2014

می‌خواستم دینم را به شهدا ادا کنم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "مهدی صبائی" بازیگر سریال "دولت مخفی" در گفتوگویی اظهار کرد: در این سریال نقش جواد، یک فرد بامعرفت جنوب شهری را بازی میکنم که به اسارت عراقیها درآمده و در اردوگاه برای رزمندگان ایثار میکند.

وی گفت: جواد در اردوگاه محل اسارت، خواهرزادهای به نام یونس دارد و بسیار تلاش میکند که او را تحت حمایت خود قرار بدهد، همین مسئله ماجراهای بسیاری را در طول اسارت برای او ایجاد میکند.

این بازیگر اضافه کرد: جواد جلوه واقعی بسیاری از آزادگان عزیز ایران است، او روابط انسانی را در اردوگاه تسهیل میکند، به خاطر دیگران جلوی عراقیها میایستد و شکنجه پیاپی را تاب میآورد.

صبائی گفت: من در خانوادهای متولد شدم که شهید داده بودند، بنابراین فضا و فرهنگ دفاع مقدس را به خوبی درک میکنم و سعی کردم در این سریال دینم را به شهدا و رزمندگان ادا کنم.

این بازیگر با اعلام اینکه با نقش بسیار احساس نزدیکی میکند، تصریح کرد: پیدا کردن این شخصیت برای من چندان دشوار نبود، اصولا ما ایرانیها عادت داریم که در برابر ظلم ایستادگی کنیم اما بسیار تلاش کردم نقش را از آن خود کنم و امیدوارم بعد از تماشای سریال مردم از نحوه بازیام راضی باشند.

سریال "دولت مخفی" در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقهای به سفارش گروه مجموعههای تلویزیونی شبکه دو در حال تولید است. فاز جدید این سریال را راما قویدل کارگردانی میکند.

نظر شما
پربیننده ها