سکوت مجامع بین‌المللی در برابر افراطی‌ها

تصاویری دلخراش از جنایات تروریست‌های سوریه (18+)

تصاویر منتشر شده درباره جنایت‌های گروه‌های تروریستی ارتش آزاد و به ویژه النصره به حدی تکان‌دهنده است که اعتراض سازمان‌های حقوق بشر را در سطح بین‌الملل در پی داشت، اما هنوز آمریکا و اسرائیل واکنشی نسبت به این جنایات نشان نداده‌اند.
کد خبر: ۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۹ - 16December 2013

تصاویری دلخراش از جنایات تروریست‌های سوریه (18+)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، در این تصاویر، عناصر مسلح گروه ارتش آزاد که عقبه النصرهای دارند برای تفریح و سرگرمی، حامیان و طرفداران نظام حاکم سوریه و شهروندان بیطرف را به صورت فجیعی شکنجه میکنند و آنها را ددمنشانه و وحشیانه به قتل میرسانند .این تصاویر هولناک و جنایتهای تروریستی موسوم به این گروهها، نشاندهنده ماهیت و چهره کریه این گروههای تروریستی است که ادعا دارند برای حمایت از مردم فلسطین میجنگند.

تروریستها در سوریه حضور خود را آشکار کردهاند، به طوری که گمان نمیرود، بخواهند چیزی را پنهان کنند. هدف آنها از آشکار کردن حضور خود جذب تروریستهای بیشتر برای اعزام به سوریه است. حتی شدت فعالیتهای آشکار تروریستی در سوریه به جایی رسیده که رسانههای غربی، خطر آنها را برای جوامع غربی بسیار جدی دانستهاند. البته شاید بسیاری بدانند که حامیان تروریستها به طرق مختلفی میکوشیدند بر وجود آنها در سوریه سرپوش بگذارند و حضور آنها را در این کشور تکذیب کنند. اکنون این تروریستها آشکارا از فعالیتهای خود سخن میگویند و موجودیت خود را اعلام میکنند.

به نظر میرسد افزایش خطر گروههای تروریستی و اصرار آشکار عربستان سعودی بر حمایت از آنها با وجود عقبنشینی بسیاری از طرفهای منطقهای و بینالمللی از این کار، بسیاری از رسانههای غربی را واداشته است درباره خطر این گروهها برای جوامع اروپایی هشدار دهند.

شبکه بی بی سی انگلیس از جمله رسانههای غربی است که اعلام کرده یک تروریست انگلیسی در قالب گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام در سوریه میجنگد. البته این در حالی است که تقریباً هیچ روزی نیست که در سوریه اسامی تروریستهای سایر کشورها که در سوریه کشته میشوند، اعلام نشود.

به افراد کمتر از 18 سال و کسانی که ناراحتی قلبی و روحی دارند توصیه میکنیم از تماشای تصاویر زیر خودداری کنند.

 

 تصاویر دلخراش جنایات گروههای تروریستی در سوریه

نظر شما
پربیننده ها