سرهنگ سماواتی عنوان کرد

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای خدمات‌دهی 24ساعته به زائران عتبات عالیات

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: تدابیر لازم برای خروج زائران ایرانی در مرز مهران اندیشیده شده؛ به طوری که در 48ساعت گذشته بیش از 30هزار زائر از طریق این مرز راهی کشور عراق شده‌اند.
کد خبر: ۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴ - 16December 2013

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای خدمات‌دهی 24ساعته به زائران عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "حسن سماواتی" جانشین انتظامی استان ایلام که به همراه "مروارید" استاندار ایلام در پایانه مرزی مهران حضور داشت، در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به نزدیکی  ایام اربعین حسینی تردد زائران ایرانی برای حضور در مرقد مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) به صورت چشمگیری در مرز مهران افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای خروج زائران ایرانی در مرز مهران اندیشیده شده به طوری که در 48ساعت گذشته بیش از 30هزار زائر از طریق این مرز راهی کشور عراق شدهاند.
 
جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به آمادگی کامل نیروی انتظامی برای خدماتدهی 24ساعته به زائران عتبات عالیات گفت: افرادی که دارای گذرنامه و ویزا هستند در صورت مراجعه به مرز مهران به کشور عراق اعزام میشوند.
 
این مقام مسئول انتظامی تصریح کرد: این تدابیر و خدمات فقط تا اربعین حسینی انجام خواهد شد.
 
وی در پایان تاکید کرد: تردد انفرادی از مرز مهران فقط تا اربعین حسینی امکانپذیر بوده و پس از آن تردد در قالب کاروانهای حج و زیارت انجام خواهد شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار