حقیقت پور در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد:

ارتقا سطح دفاعی جمهوری اسلامی خار چشم عربستان

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ارتقا سطح دفاعی جمهوری اسلامی خار چشم عربستان و رژیم صهیونیستی است لذا به هر نحوی به آمریکا فشار می‌آورند تا مانع توسعه رزمی و نظامی کشورمان شود ولی ایران تقویت بنیه دفاعی خود را برای حفظ منافع ملی پیگیری خواهد کرد.
کد خبر: ۸۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۵ - 04May 2016

ارتقا سطح دفاعی جمهوری اسلامی خار چشم عربستان

منصور حقیقت پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره تلاش آمریکا برای محدود کردن قدرت ایران در خاورمیانه و علی الخصوص در خلیج فارس گفت: آمریکا و کشورهای غربی نمیتوانند توان بالای نظامی جمهوری اسلامی را ببینند چرا که در این صورت خواهند توانست با ایادی و همپیمانان خود در منطقه بر سر منافع مشترک که براندازی حاکمیت و استقلال جمهوری اسلامی است به توافق برسند.

وی ادامه داد: ارتقا سطح دفاعی جمهوری اسلامی خار چشم عربستان و رژیم صهیونیستی است لذا به هر نحوی به آمریکا فشار میآورند تا با مانع توسعه رزمی و نظامی کشورمان شود و این در حالی است که غربیها باید به طور جدی بدانند جمهوری اسلامی ایران، تقویت بنیه دفاعی خود را برای حفظ منافع ملی پیگیری خواهد کرد هر چند که خوشایند کشورها و قدرتهای دیگر نباشد.

این نماینده مردم اردبیل اظهار داشت: هیچ گونه تهدیدی مانع دست یافتن کشورمان به دستآوردهای نظامی نخواهد شد چرا که این قدرت چانهزنی و منطق جمهوری اسلامی ایران است که برد سیاسی کشورمان را بالا میبرد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکاییها با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند و این درگیریها و نافهمیها از وجود شرایط حاکم بر ایران اسلامی به خاطر برپایی انقلاب اسلامی است لذا این عناد استکبار با جمهوری اسلامی است که هم مسئولین و هم مردم وظیفه حفظ این شجره طیبه را به عهده دارند.

حقیقت پور همچنین نقش ارتجاع عرب در تکمیل پازل فشار به جمهوری اسلامی را در راستای دست برداشتن جمهوری اسلامی از اقتدار خود در سطح منطقه دانست و گفت: غربیها خواهان این هستند که ایران را در سطح یک نقشه جغرافیایی محدود کنند در حالی که امروز ما در منطقه دارای منزلت ژئوپلتیک هستیم و برپای این منزلت حتما تامین منافع ملی خود را خواهیم کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار