سردار دهقان:

درشت‌گویی دشمن برای دل‌خوشی صهیونیست‌هاست/ تیم مذاکره‌کننده پشتیبانی مردم شهادت‌طلب را به همراه دارد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: درشت‌گویی دشمن برای به‌دست آوردن دل رژیم صهیونیستی است، ولی واقعیت داشتن دانش هسته‌ای ایران اسلامی را نمی‌توان کتمان کرد.
کد خبر: ۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹ - 17December 2013

درشت‌گویی دشمن برای دل‌خوشی صهیونیست‌هاست/ تیم مذاکره‌کننده پشتیبانی مردم شهادت‌طلب را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، سردار سرتیپ پاسدار "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،  ظهر امروز در نخستین کنگره بزرگداشت شهدای اصناف مازندران گفت: تکریم شهدا و برگزاری یادواره در حقیقت ادامه دادن راه شهدا است.

وزیر دفاع بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران و رهبری، این انقلاب را از سایر انقلابهای دنیا و رهبران کشورهای دیگر تمایز کرده و استفاده از سبک پیامبران الهی به وسیله امام (ره) و مقام معظم رهبری انقلاب ما را تبدیل به یک انقلاب دینی کرده است.

دهقان اظهار داشت: رضوان الهی نتیجه راه شهدا است و نعمت الهی را شامل حال خود کردند.
وی تصریح کرد: شهدا به درجهای از علو رسیدهاند که میتوانند آگاهانه پایان زندگی خاکی خود را ترسیم کنند و توسط خدا متعال برای زندگی عالی مرتبه انتخاب میشوند.
 
وزیر دفاع خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس نورانیت شهدا به قدری بود که نزدیک شدن زمان شهادتشان را به خانوادههای خود میدادند؛ حتی بعضی از شهدا زمان و نحوه شهادت خود را به دوستان و خانواده خود خبر داده بودند.
 
سردار دهقان افزود: شهدا اسطوره و اسوه در جامعه هستند که شاخص و طی کننده طریق و اعتقاد به راهی داشتند که در آن شهدا سازندگان تاریخ بشرند و برپا کنندگان عدالت و حق هستند.
 
* بعد از دفاع مقدس کینهورزی دشمن تمام نشد
 
وزیر دفاع با تاکید بر اینکه شهدا روح یک جامعهاند و خون آنان در جریان یک جامعه موثر است، بیان کرد: بعد از دفاع مقدس هیچ گاه کینه ورزی دشمنان از ایران اسلامی کم نشده و همچنان در حال توطئه علیه ایران هستند.
 
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در عرصه تولید علم سرآمد است، افزود: دشمن شاید در ظاهر در بخش قدرت اقتصادی و قدرت نظامی از ما باشد ولی با اطلاع از روحیه شهادت طلبی ملت و تجربه هشت سال دفاع مقدس میداند بر ما نمیتواند پیروز شود و به همین دلیل دشمن همواره در پشت خاکریزهای خود مانده است.
 
* در زمره کشورهای دارای انرژی هستهای صلحآمیز قرار داریم
 
این وزیر دولت یازدهم با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار است، گفت: دشمنان ایران در تلاش هستند که جامعه ایران اسلامی در تولید علم ناموفق باشند ولی از لحاظ علمی کشور ما در سطح جهان مطرح است.
 
وی ادامه داد: ایران در تولید انرژی صلحآمیز هستهای در زمره کشورهای دارای انرژی هستهای صلحآمیز قرار گرفتهایم.
 
* شهدای هستهای ایران هستهای را مصممتر کردند
 
وزیر دفاع با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس شهادت همرزمان ما را مصممتر میکرد در حوزه هستهای نیز شهدای هستهای ما را مصمم، استوار و محکمتر کرد، تصریح کرد: شهدای هستهای به ما یاد دادند تا بتوانیم بدون امکانات خارجی نیازهای خود را برطرف کنیم.
 
* علم هستهای ایران دشمن را به زانو درآورد
 
دهقان یادآور شد: در اختیار داشتن چرخه سوخت و غنیسازی هستهای بحث سادهای نیست که از کنار آن بگذریم چون این علم هستهای موجب به زانو درآوردن کشورهای مستکبر است.
 
وی افزود: ملت ما توقع دارد تیم مذاکرهکننده هستهای در مقابل بیگانگان، پشتیبانی مردم شهادتطلب را همراه خود احساس کند.
 
وزیر دفاع تصریح کرد: درشتگویی دشمن برای به دست آوردن دل رژیم صهیونیستی است ولی واقعیت داشتن دانش هستهای ایران اسلامی را نمیتوان کتمان کرد.
 
وی افزود: مثلث رهبری، اسلام و مردم ملت ما را در مسیر حقانیت پیش میبرد.
 
* افتخارات لشکر 25 کربلای مازندران فراموش شدنی نیست
 
وزیر دفاع در پایان با اشاره به رشادتهای لشکر 25 کربلای مازندران گفت: افتخارات این لشکر خطشکن از یاد رفتنی نیست و یادمان نمیرود این لشکر در تمامی عملیاتهای دشوار افتخار آفرینی میکرد و 10هزار شهید و هزاران جانباز افتخاراتی فراموش نشدنی برای مازندران خواهند بود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار