۱۳ تیرماه؛ بزرگداشت حاج‌احمد متوسلیان و یادواره شهدای کربلای ۱

مراسم بزرگداشت سردار احمد متوسلیان به همراه یادواره شهدای عملیات کربلای یک، ۱۳ تیرماه به همت سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۶ - 02July 2013

۱۳ تیرماه؛ بزرگداشت حاج‌احمد متوسلیان و یادواره شهدای کربلای ۱

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم بزرگداشت حاج احمد متوسلیان به همراه یادواره شهدای عملیات کربلای یک به همت سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار میشود.


این مراسم در روز پنجشنبه 13 تیرماه و در آستانه سالگرد ربوده شدن سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و دیپلماتهای همراه او از ساعت 18 جنب خانه شهید در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار خواهد شد.
سردار محسن کاظمینی و سردار عباس برقی از سخنرانان این برنامه هستند که به تشریح عملیات کربلای یک و رشادتهای حاج احمد متوسلیان خواهند پرداخت.


عملیات کربلای یک در سال 1365 به منظور ازادسازی مهران انجام شد که لشکر 27 محمد رسولالله(ص) نیز در آن شرکت داشتند.


چهاردهم تیر 1361 برابر با چهارم ژوئیه 1982، در خلال تجاوز واحدهای ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان و اشغال بیروت، چهار تن از اتباع ایرانی به نامهای سیدمحسن موسوی (رایزن و کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت)، احمد متوسلیان (وابسته سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت)، تقی رستگار مقدم (راننده و مشاور فنی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت) و کاظم اخوان (خبرنگار و عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی) هنگام بازگشت از سوریه به محل سفارت واقع در بیروت غربی، به دست شبه نظامیان مسیحی موسوم به نیروهای فالانژیست که تحت کنترل و فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی عمل می کردند، متوقف و دستگیر شدند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجمد کریم
|
-
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
0
0
سلام علیکم ، با این که نسل چهارمی هستم ولی اسطوره من ، حاج احمد متوسلیانه ، ان شاء لله سالم برگرده و چی میشه اگه برگرده!
نظر شما
پربیننده ها