سرهنگ رضایی به دفاع پرس خبر داد؛

مجروحان خان طومان از وضعیت حاد خارج شدند/ بازگشت 9 نفر از جانبازان مدافع حرم به ایران

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا استان مازندران با بیان اینکه جانبازان درگیری با تکفیری‌ها در خان طومان از شرایط حاد خارج و در وضعیت عادی قرار دارند، گفت: 9 تن از اینان به ایران بازگشتند.
کد خبر: ۸۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ - 10May 2016

مجروحان خان طومان از وضعیت حاد خارج شدند/ بازگشت 9 نفر از جانبازان مدافع حرم به ایران

سرهنگ پاسدار "حسینعلی رضایی" معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا استان مازندران در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس از بازگشت 9 تن از مجروحان درگیری اخیر با تکفیریها در خان طومان سوریه به ایران خبر داد و گفت: 4 نفر به صورت سرپایی مداوا و به منازل خود بازگشتند. 5 نفر نیز برای انجام مداوا در بیمارستان بقیه الله تهران بستری شدند.

وی با بیان اینکه تمامی جانبازان این درگیری از شرایط حاد خارج و در وضعیت عادی قرار دارند، گفت: باقی مجروحان در بیمارستان حلب سوریه بستری هستند و در اسرع وقت به کشور باز خواهند گشت.

رضایی در خصوص پیکرهای مطهر برجا مانده شهدا در میدان نبرد گفت: با توجه به اینکه محاصره خان طومان در حال شکسته شدن است، دوستان تلاش دارند تا با یافتن پیکرهای مطهر شهدا خبرهای خوشی را به خانوادههایشان برسانند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا تصریح کرد: اکنون مراسم وداع با پیکر شهید حبیب الله قنبری در حسینیه عاشقان شهدا سپاه کربلا در حال برگزاری است و پس از آن پیکر این شهید به بهشهر منتقل تا امشب مراسم وداعی در مصلی آیت الله جباری برگزار شود.

وی در پایان گفت: پیکر این شهید مدافع حرم فردا ساعت 9 صبح در بهشهر تشییع و در بهشت فاطمه این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها