یادداشت/

شهیدی که سر حرفش ایستاد

"وقت خداحافظی به علی جمشیدی گفتم، داداش، شهر نور که تا حالا شهید مدافع حرم نداشته، اما قول بده به محض اینکه اینجا شهیدی در راه حرم هدیه کرد، به من خبر بدی. محکم دست داد و گفت: خیالت راحت آقا رضا، اگر خودم هم نبودم، این رفقا، عکس و اطلاعات شهید را در اختیارت قرار می‌دهند."
کد خبر: ۸۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ - 08May 2016

شهیدی که سر حرفش ایستاد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، رضا شاعری از خبرنگاران حوزه حماسه و مقاومت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

اسفند سال گذشته، در بلوار اصلی شهر نور، عدهای جوان را دیدم که ایستگاه صلواتی راه انداختهاند و در کنار چای صلواتی و خرما با خط خوشی روی شیشه ماشینهایی که مشتاق بودند، نام اهل بیت(ع) را مینوشتند.

تصاویر شهدای مدافع حرم استان مازندران را روی بنر بزرگ و بروشورهایی به چاپ رسانده بودند. شهدایی که برای تک تک شان خبر تهیه کرده بودم. رفتم جلو و با این جوانان پر شور گپی زدم، میثم برزگر علی جمشیدی را به من معرفی کرد و گفت: این آقا رئیس تشکیلات ماست. چند دقیقهای صحبت کردیم.

وقت خداحافظی به علی جمشیدی گفتم، داداش، شهر نور که تا حالا شهید مدافع حرم نداشته، اما قول بده به محض اینکه اینجا شهیدی در راه حرم هدیه کرد، به من خبر بدی. محکم دست داد و گفت: خیالت راحت آقا رضا، اگر خودم هم نبودم، این رفقا، عکس و اطلاعات شهید را در اختیارت قرار میدهند.

حالا چند ماه از دیدار من و بچههای با صفای هیئت الشهدای شهرستان نور میگذرد و علی جمشیدی اولین شهید مدافع حرم این شهرستان شده و رفقایش تصاویر و خاطرات شهید علی جمشیدی را برایم ارسال کردند.

یکی از بروشورها که تصویر شهدای مدافع حرم و آیه وان یکاد رویش چاپ شده بود را شهید علی جمشیدی به من هدیه داد و من چسباندم روی شیشه ماشینم...

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار