سرباز وطن در خدمت میهن به افق می‌آید

مستند «سرباز ای – 4» با موضوع خاطرات یک جانباز و فعالیت‌های روزانه او، چهارشنبه 22 اردیبهشت به روی آنتن شبکه افق می‌رود.
کد خبر: ۸۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ - 10May 2016

سرباز وطن در خدمت میهن به افق می‌آید

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، افراد بسیاری در طول دوران مبارزات انقلاب و پس از آن در زمان جنگ تحمیلی، جانشان را در طبق اخلاص نهادند و مردانه و فداکارانه وارد میدان شدند تا از اسلام و آرمان های انقلاب دفاع کنند، برخی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و بعضی هم مدال جانبازی بر سینه شان نشست.

بسیاری از رزمندگان اسلام بر اثر جراحاتی که در جنگ به آنها وارد شد به درجه رفیع جانبازی نائل شدند و هنوز با آثار آن دوران بر بدن و تنشان زندگی می کنند؛ آنها بدون هیچ ادعایی، جانشان را بر کف دست گرفته و تقدیم پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب شکوهمند ملت ایران کردند.

حسن غدیری یکی از این جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس است که از ناحیه هر دو چشم نابینا شده و با این حال، هیچگاه از زندگی عادی فاصله نگرفته است.

او در حال حاضر در عرصه معماری ساختمان مشغول فعالیت است و با اینکه 70 درصد جانبازی دارد اما در حوزه کاری خود از خیلی افراد موفق تر بوده است.

حسن غدیری ششم مهرماه سال 1359 به جبهه های غرب اعزام و 14 اسفندماه همان سال دچار مجروحیت شد.
مستند «سرباز ای – 4» درباره این فرد و زندگی روزمره اوست.

مصطفی خسروی تهیه کنندگی و کارگردانی این مستند را بر عهده داشته که روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ساعت 17 از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم در ساعت های 8 و 11.30 روز پنجشنبه به روی آنتن می رود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار