انتشار رمانی درباره نابودی رژیم صهیونیستی

انتشارات کتابستان معرفت رمانی با محوریت نابودی رژیم صهیونیستی با عنوان «زایو» را به نمایشگاه کتاب آورده است.
کد خبر: ۸۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ - 10May 2016

انتشار رمانی درباره نابودی رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، انتشارات کتابستان معرفت در بیست و نهمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران جدیدترین آثارش را به مخاطبان ارائه میکند.

این ناشر با 14 اثر که 4 عنوان آن چاپ اول به شمار میرود در این دوره شرکت کرده بود. پیش از این از کتابستان معرفت رمان شهید عشق با محوریت زندگی امام حسین به قلم نویسنده سنی مذهب منتشر شده بود که چاپ پنجم آن در نمایشگاه به مخاطبان ارائه میشود. همچنین رمان هفت جن اثر امید کورهچی نیز چاپ دومش در نمایشگاه موجود است.

این انتشارات با رمان «زایو» اثر مصطفی رضایی در نمایشگاه شرکت کرده . این رمان به ماجرای نابودی رژیم صهیونیستی اسرائیل در بیست و پنج سال آینده اشاره دارد. همچنین رمان افعی کشی اثر مهدی کرد فیروزجایی نیز دیگر اثری است که کتابستان معرفت با خود به نمایشگاه آورده است.

براساس این گزارش رمان دیگری از امید کورهچی با عنوان عشق در برابر عشق با محوریت زندگی امام حسن مجتبی (ع) در نمایشگاه به مخاطبان عرضه میشود.

از این ناشر هم اکنون رمان رویای نیمه شب به عنوان کتاب محوری چهارمین دوره مسابقه کتاب و زندگی در بازار موجود است که با استقبال مخاطبان نیز روبرو شده است.

علاقمندان به تهیه کتب انتشارات کتابستان معرفت میتوانند به غرفه آنها در حدفاصل سالن یاس و بخش عمومی مراجعه کنند.

بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران از 15 الی 25 اردیبهشت از ساعت 10 الی 20 واقع در شهر آفتاب پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار