سردار نقدی در جمع نخبگان صالحین گرگان:

شکست نقشه آمریکا برای تشکیل مجلس آمریکایی در ایران

آمریکا می‌خواست در انتخابات مجلس دهم، مجلسی آمریکاپسند ایجاد کند، اما نتوانست و باید چهار سال دیگر شعار مرگ بر آمریکا را تحمل کند.
کد خبر: ۸۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ - 11May 2016

شکست نقشه آمریکا برای تشکیل مجلس آمریکایی در ایران

به گزارش اخبار داخلی دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی عصر چهارشنبه در همایش عاشقان ولایت در جمع نخبگان صالحین اظهار کرد: تشکیل این حلقهها بزرگترین جهاد است، ما به دید باز نیاز داریم، سرگروههای حلقههای صالحین مانند برادران و خواهران بزرگتر هستند و باید بصیرت را در عمل به دیگران نشان دهند.

وی افزود:امروز رسالت ما در جنگ نرم این است که برای بسیجیان برادری و خواهری کنیم تا راه بصیرت را یاد گرفته و جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: این اعجاز الهی است که توطئههای آمریکا و انگلیس خبیث برای دشمنیها شکست خورده است اما باید مراقب نفوذ و فریب دشمن باشیم و با بصیرت و شهامت با دشمن مقابل کنیم.

به گفته وی، امروز روی سینه و در دستان مجاهدین اسلام، در شرق آسیا و آمریکای لاتین، بهرغم همه کینهورزیها و همه ناوگانها و هواپیماها، شبکههای ماهوارهای و تبلیغات کثیف عکس مقام معظم رهبری است.

نقدی اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب بازی کثیف تکفیریها را به راه انداختند تا مسلمانان را به جان هم بیندازند، شبکههای ماهوارهای را درست کردند تا شیعه و سنی را به جان هم بیندازند و به هم فحش بدهند.

وی افزود: آمریکا، ایران و عراق را برای ۸ سال به جان هم انداخت و طبیعی است که این دو کشور بعد از چند سال باز هم با هم سر جنگ داشته باشیم اما امروز روی سینه مجاهدان در عراق عکسهای مقام معظم رهبری و سردار بزرگ ایران به چشم میخورد.

نقدی گفت: امسال آمریکا برای دموکراسیزه کردن ایران دو میلیارد و ۳۰۸ میلیون دلار بودجه تصویب کرد اما این طرح آنها شکست خورده است.

وی تاکید کرد: آمریکا میخواست در انتخابات مجلس دهم، مجلسی آمریکاپسند ایجاد کند، اما نتوانست و باید چهار سال دیگر شعار مرگ بر آمریکا را تحمل کند.

نقدی گفت: کسی در برابر نسلی که اراده کرده است راه امام حسین (ع) و حضرت عباس را ادامه داده و راه زینب (س) را بپیماید توان مقابله ندارد و هیچ ابرقدرتی نمیتواند با چنین انسانهایی درگیر شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: کسی که با دستگیری از مکتب امام حسین (ع) بر رژیم طاغوت خروشید و توطئههای دشمن مانند کودتا، ترور، تهاجمات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را در هم شکست و همه در برابر این ملت شکست خوردند.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) انقلابی که حتی در سردابها نیز نمیشد در مورد آن حرف زد را به پیروزی رساند و امروز اینچنین میدرخشد، امروز نهتنها ایران را از چنگال استکبار رهانیده بلکه عراق و لبنان را نیز نجات داده و بخشی از فلسطین که برخی رهبران خائنش تسلیمشده بودند را آزاد کرد.

نقدی تصریح کرد: یمن در چنبره رژیم صهیونیستی آل سعود بود به انقلاب فرامیخواند و آل سعود که ۲۰۰ میلیارد دلار برای جنگ هزینه میکند اما نمیتواند کاری از پیش ببرید، این پیشرفت اسلام ادامه دارد.

وی تأکید کرد: مسئله پیشرفت انقلاب تنها به جبههها نیز ختم نمیشود بلکه در قلب دنیای کفر نیز در حال رشد و نمو است و امروز ۱۳۰ مرکز اسلامی در بوستون آمریکا داریم، این انقلاب اسلامی و پیروی از مکتب اهل بین است که این جنبش را در جهان ایجاد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور در ادامه گفت: بسیجی با تکیهبر خدا و پیروی مکتب شهادت در برابر همه میایستد، خداوند خواسته انقلاب اسلامی پیش برود و دنیا را به تسخیر درآورده و زمینهساز ظهور باشد، این وعدهای است که امام راحل (ره) به ما داده و امروز این وعده در حال تحقق است.

وی افزود: دشمن برای مشبه کردن و زشت نشان دادن اسلام برنامهریزی کرده و گروههای تکفیری را ایجاد کرد، این افراد از جنایات خود عکس و فیلم گرفته و منتشر میکنند تا چهره اسلام را که در قلب اروپا و آمریکا در حال پیشروی است را خراب کنند.

نقدی تأکید کرد: هدف دیگر دشمن ایجاد حائل بین انقلاب اسلامی و فلسطین است تا سربازان خود را نجات دهند، امروز دشمن خلع صلاح شده و به کارهای زشت متوسل شده است.

وی ادامه داد: آمریکا و پدرجد آمریکا نیز جرئت جنگ با ما را ندارند و به این جنایتهای زشترو میآورند تا از صهیونیستها دفاع کرده و بین مسلمانان اختلاف بیندازند.

نقدی گفت: باید آمادگی و شجاعت خود را حفظ کنیم، اما بیشتر از این به بصیرت نیاز داریم، دشمن معاویهوار شکستخورده و با ترس به تزویر و فریب روی آورده و از در دوستی واردشده است، اگر کسی اینها را قبول کند یعنی کار تمام است، درس را باید از بصیرت حضرت عباس گرفت.

وی در ادامه گفت: مهمترین خطر امروز خطر نفوذ است، دشمنی مانند آمریکا که همه تاریخش خونریزی، تجاوز و دزدی است و هیچ برگی از انسانیت در تاریخ خود ندارد نباید باور کنیم که با خواندن شعر حافظ و پیام نوروزی آدم شده پس باید هوشیار باشیم.

نقدی اظهار کرد: ملت ما از قفس طاغوت آزاد شد اما باید قفس آمریکا را نیز شکسته و بشریت را آزاد کنیم، این وعده الهی است و راه امام راحل (ره) راه درست و پیروزی است و خداوند نیز چنین اراده کرده ست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار