موسویان خبر داد؛

از امروز یارانه فرهنگی برای تمام ایرانیان واریز می‌شود

هر یک از فرهنگ کارت‌ها دارای 47 هزار تومان اعتبار است و قابلیت استفاده در مراکز فرهنگی، هنری، سینماها و مراکز آموزشی را دارد. همچنین دارندگان این کارت‌ها تا سقف 10 میلیون ریال تحت پوشش بیمه حوادث قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۸۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ - 14May 2016

از امروز یارانه فرهنگی برای تمام ایرانیان واریز می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سیدمرتضی موسویان رئیس مرکز رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به آغاز ثبت نام برای دریافت «فرهنگ کارت» گفت: متقاضیان دریافت «فرهنگ کارت» میتوانند از روز شنبه (25 اردیبهشت) به سایت farhangcart.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام و دریافت «فرهنگ کارت» اقدام کنند.

وی با اشاره به ویژگیهای «فرهنگ کارت» گفت: هر یک از فرهنگ کارتها دارای 47 هزار تومان اعتبار است و قابلیت استفاده در مراکز فرهنگی، هنری، سینماها و مراکز آموزشی را دارد. همچنین دارندگان این کارتها تا سقف 10 میلیون ریال تحت پوشش بیمه حوادث قرار خواهند گرفت.

موسویان ادامه داد: با هماهنگیهای انجام شده دارندگان «فرهنگ کارت» میتوانند با تخفیف 50 درصدی از تورهای تهرانگردی استفاده کنند. این کارتها همچنین قابلیت رزرو بلیت هواپیما، اتوبوس و قطار را دارند. با هماهنگیهای انجام شده با بانک ملت نیز به دارندگان «فرهنگ کارت» وام 10 میلیون تومانی با نرخ 16 درصد تعلق خواهد گرفت.

رئیس مرکز رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان عنوان کرد: کارتهای متقاضیان پس از ثبت نام ظرف 2 هفته به آنها تحویل خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تمامی مراکز و پایانههایی که قابلیت استفاده از «فرهنگ کارت» برای آنها وجود دارد در سامانه farhangcart.ir قابل مشاهده است.

نظر شما
پربیننده ها