پیام ولایتی به سیدحسن نصرالله درباره شهادت مصطفی بدرالدین

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان شهادت فرمانده غیور مقاومت جناب مصطفی بدر الدین را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ - 14May 2016

پیام ولایتی به سیدحسن نصرالله درباره شهادت مصطفی بدرالدین

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ علیاکبر ولایتی در این پیام تصریح کرد: خون شهدای بزرگ ایستادگی و پایمردی در برابر رژیم صهیونیستی، آمریکا و جریانات افراطی و تکفیری در منطقه، محور مقاومت را به پیروزی نزدیکتر خواهد کرد.
 
متن پیام به این شرح است :
 
بسماللهالرحمنالرحیم
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله
 
دبیر کل محترم حزب الله
 
سلام علیکم
 
شهادت مجاهد عزیز و فرمانده بزرگ مقاومت، شهید مصطفی بدرالدین مشهور سید ذوالفقار را تبریک و تسلیت عرض میکنم.
 
آن شهید بزرگوار عاشقانه و با ایمان راسخ به مسیر مقاومت و ایستادگی برای دفاع از آرمانها و ارزشهای متعالی اسلامی مبارزه کرد و بیتردید خون شهدای بزرگ ایستادگی و پایمردی در برابر رژیم صهیونیستی، جریانات افراطی و تکفیری و تروریسم در منطقه، محور مقاومت را به پیروزی نزدیکتر خواهد کرد.
 
البته شهادت این مجاهد نستوه سنگین و فقدان یکی از چهرههای درخشان و تاثیرگذار جبهه مقاومت محسوب میشود اما خون آن شهید، عزم نیروهای جهادی، تقویت بنیه ایمانی و پایمردی هر چه بیشتر در برابر بدخواهان و توطئهگران و به ویژه رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.
 
اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای آن شهید، این ضایعه بزرگ را به جنابعالی، همسنگران و همرزمان، خانواده محترم شهید و مردم لبنان تبریک و تسلیت عرض کرده توفیقات روز افزون و صبر جمیل و اجر جزیل مسالت میکنم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار