آیت الله کاظم صدیقی در قم:

عده ای سر سفره شهدا پست گرفته و در مقابل ولایت ایستاده اند/سخن برخی تکرار رادیوهای بیگانه است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه سخنان برخی تکرار حرفهای رادیوهای بیگانه است، گفت: عده ای سر سفره شهدا پست گرفته اند و در مقابل ولایت که حاصل خون شهیدان است ایستاده اند.
کد خبر: ۸۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶ - 15May 2016

عده ای سر سفره شهدا پست گرفته و در مقابل ولایت ایستاده اند/سخن برخی تکرار رادیوهای بیگانه است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، آیت الله صدیقی طی سخنانی در یادواره شهدای مدرسه علمیه علوی قم ابراز کرد: بعضی از شهیدان ویژگی های خاصی دارند؛ شهید احمدی روشن نیز از این قیل شهیدان اند و خاطرات این شهید در جامعه اثر گذار است.

وی با بیان اینکه انسان عهدی با خدا دارد، این عالم عرصه بین حق و باطل، ظلمت نور و مستضعفین و مستکبرین است، یادآور شد: اسلام آمریکایی، اسلام رفاه طلبان، رباخواران، چپاول گران بیت المال و کسانی که برای پا برهنگان و مردم قیافه می گیرند و به گردن کلفت ها باج می دهند ولی برای ارزش ها و مقاومت هیچ حساسیتی ندارند و اسلام عربستان سعودی شاه و ترکیه است و امام راحل این اسلام را افشا و پرده ها را کنار زد.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: اسلام ناب،  اسلام هجرت، مقاومت، شهادت، امامت و ولایت است، اسلام ناب در گوهره خود با تجاوز، نفاق، نفوذ، سکولار و ظلم سر جنگ دارد چرا که اسلام ناب نور است.

وی ادامه داد: اسلام ناب اطاعت خدا و تکبیر حق تعالی و نفی طاغوت ها است. اسلام ناب را همه انبیا به مقابله با طاغوتیان معرفی کرده اند. جنگ با طاغوت و ستمگر و جاهلیت همیشه تنورش مشتعل است و هرچه زمان می گذرد آن ها احساس خطر می کنند و تهاجم خود را سنگین تر می کنند.

صدیقی تصریح کرد: در این مقابله بی امان، دشمن در همه عرصه های زندگی از قبیل اقتصاد، اخلاق، فرهنگ و سیاست دخالت می کند؛ دنیای سلطه می خواهد مردم در جامعه ایمانی با کفر زندگی کنند، نوع پوشش زنان، اختلاط دختر و پسر در دانشگاه ها، روابط نامشروع، از بین بردن قبح شراب خواری و ربا خواری، این یک غارت است.

وی با بیان اینکه کسانی هستند امریکا را بزک و مرگ بر امریکا را کمرگ می کنند، خاطرنشان ساخت: فرهنگ ما ستیز با امریکا  است و رابطه با امریکا رابطه گرگ با میش است و امام خمینی(ره) فرمودند: هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید.

امام جمعه موقت تهران در ادامه بیان داشت: ولی عده ای آمده اند که از لفظ ولایت فقیه استفاده می کنند و دارند مردم را مسخ و با طاغوت خوش و بش می کنند.

وی عنوان کرد: خدا بشر را آفریده و قانون و شریعت را فرستاده و این قانون، نگهبان می خواهد و اجرای آن افرادی امین و کارشناس نیاز دارد که همان ائمه هستند و در غیبت ائمه، فقیه شجاع قدرتمند است که احکام الهی را با موضوعات تطبیق می دهد و جامعه را به پیش می برد.

صدیقی با بیان اینکه اقتصاد ما و ادارات ما باید مشروع باشد و امیرالمومنین(ع) تکدی گری یک پیرمرد مسیحی را بر نمی تابید، گفت: اقتصاد لیبرالی از ابتدای انقلاب تا امروز بوده، ما در بعد فرهنگی سیاسی ندای اسلام را به گوش جهانیان رساندیم و سنگر به سنگر پیش رفتیم و شرق و غرب را به زانو در آوردیم ولی در اقتصاد در مسیر غربی ها در حال حرکت هستیم.

وی افزود: چند سال است که شعار های سال رهبری با مسائل سیاسی گره خورده است؛ اگر کسی روی کار می آید و لایق نیست کتار برود. اگر در جامعه فاصله طبقاتی زیاد شود، عده ای به گناه و حرام خواری می افتند.

صدیقی با تاکید بر اینکه از دستورات اسلام صبر است، خاطرنشان کرد: جلوه های صبر، صبر بر گناه، صبر بر تحریم، جنگ و طاعت می باشد؛ اگر سلاح صبر نباشد ایمان هم نیست.

وی تصریح کرد: صبر را باید از شهدا آموخت که حتی در اسارت تسلیم نشدند و تمکین نکردند لذا طاغوت بعثی آن ها را زنده در آتش سوزاند. شما وارث این چنین افراد صبوری هستید. امروز با چشم پاکی و پاکدامی و پاکدستی صبر پیشه کرد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: امروز در دانشگاه ها بر مقدسات اسلامی می تازند و دانشجوی مومن را که اعتراض می کنند از کلاس بیرون می کنند و به او نمره نمی دهند

وی با اشاره به اینکه دشمن شناسی از موضوعات مهم در اسلام است، یادآور شد: ستون پنجم دشمن را باید شناخت. سخنان بعضی از مسئولین تکرار رادیو های بگانه است که از داخل کشور می شنویم و می خواهند استکبار ستیزی را کمرنگ کنند، این ها نفوذی در انقلاب و اسلام هستند.

صدیقی ادامه داد: وقتی رهبری فریاد می زنند حوزه انقلابی، باید یک خیزش انقلابی در حوزه ها برپا شود و اعلام شود ما همان طلبه هایی هستیم که در ابتدای انقلاب خون خود را نثار کردیم.

وی بیان داشت: عمامه هر روحانی کفن اوست، وقتی 15خرداد اتفاق افتاد امام فرمودند: آرزو دارم در میان شما باشم و کمک شما می کردم. این روحیه روحانی و طلبه انقلابی است.

صدیقی گفت: عده ای سر سفره شهدا پست گرفته و در مقابل ولایت که حاصل خون شهیدان است، ایستاده اند.

وی اضافه کرد: تشکل های بسیجی و اتاق فکر و شبکه های عظیم نیرو های انقلابی و حزب اللهی در کشور فعال شوند، آن ها در باطل خود جمع و متحد اند و ما در حق متفرقیم و یک خط نداریم.

صدیقی ادامه داد: امروز به واسطه شبکه های اجتماعی مرز های اخلاق در هم شکسته شده و نمی گذارند سرور های اینترنتی در داخل باشد تا در زمان فتنه مورد نیازشان استفاده کنند.

وی تصریح کرد: از دستورات اسلام امام شناسی است، کسانی که امام زمان(عج) را می شناسند می دانند که ایستادگی در مقابل ولایت، ایستادگی در مقابل امام زمان است.

نظر شما
پربیننده ها