کسب رتبه چهارم صداوسیما مرکز ایلام در سال 1394

معاونت سیمای مرکز ایلام موفق به کسب رتبه چهارم در میان مراکز ۳۳گانه صداوسیمای کشور شد.
کد خبر: ۸۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ - 24May 2016

کسب رتبه چهارم صداوسیما مرکز ایلام در سال 1394

به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی صداوسیمای ایلام، مدیرکل  صداوسیمای مرکز استان ایلام، گفت: شبکه تلویزیونی استانی ایلام در ارزیابی شاخصهای نهگانه در ششماهه اول و دوم سال گذشته موفق به کسب رتبه  چهارم کشوری شد.

علیرضا شیروی، با اشاره به اینکه ارتقاء کمی و کیفی تولیدات از مهمترین شاخصهای ارزیابی عملکرد مراکز در روند ارزیابیهای سالانه است، افزود: سیمای مرکز ایلام با جهش چشمگیری در شاخصهای کمی و کیفی تولیدات موفق به کسب این رتبه گردیده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام به توفیقات بهدستآمده شبکه تلویزیونی استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: کسب عنوان اول در تهیه و تولید برنامه شبانگاهی در بین مراکز 33گانه، عنوان برتر در تولید و پخش ویژهبرنامههای دهه محرم، عنوان دوم در تولید برنامههای طبقه  دال، عنوان سوم در تولید برنامههای طبقه  جیم و برقراری ارتباط زنده با شبکههای سراسری ازجمله این موفقیتهاست.

شیروی، با اشاره به اینکه پوشش رسانهای  اربعین سال 94 ازجمله نقاط عطف سیمای مرکز ایلام است درباره انعکاس اردوهای راهیان نور در نوروز سال 1395 هم، گفت: در روزهای آغازین امسال همکاران صداوسیمای مرکز با تولید وبپخش بیش از 4000 دقیقه برنامه در رادیو و تلویزیون استانی و شبکههای سراسری عملکرد چشمگیری داشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار