قالیباف به تهران بازگشت
رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با سلطان و وزیر خارجه عمان، دقایقی قبل به تهران بازگشت.
به گزارش گروه سیاسی دفاعپرس، محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با سلطان و وزیر خارجه عمان، دقایقی قبل به تهران بازگشت.

ایران و عمان در بیانیهای مشترک، بر تداوم همکاری برای حفظ امنیت و آزادی کشتیرانی در تنگه هرمز تأکید کردند و از توافق برای ادامه گفتوگوها درباره مدیریت آینده ناوبری در این گذرگاه راهبردی خبر دادند.
انتهای پیام/ 121
لینک کپی شد
نظر شما
