سرلشکر رضایی: نقض هر بند از تفاهمنامه با پاسخی کوبنده مواجه میشود
فرمانده کل سپاه در دفاع مقدس هشتساله گفت: پاسخ نقض هر بند از تفاهمنامه اسلامآباد، سریع و کوبنده خواهد بود.
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاعپرس، سرلشکر «محسن رضایی» فرمانده کل سپاه پاسداران در دفاع مقدس هشتساله، در صفحه شخصی خود در یکی از شبکههای اجتماعی نوشت: آمریکا با حمایت از اقدامات نیروی نیابتی خود در منطقه، بند اول تفاهمنامه و با ادامه تنشآفرینی در تنگه هرمز، بند پنجم را نقض کرده است. پاسخ نقض هر بند از تفاهمنامه، سریع و کوبنده خواهد بود.

انتهای پیام/ 271
لینک کپی شد
نظر شما
