برگزاری جلسه قرارگاه خدمت به زائران امام شهید در بهشت زهرا (س)
جلسه قرارگاه خدمت به زائران امام شهید در بهشت زهرا (س) برگزار شد.
به گزارش گروه جامعه دفاعپرس، جلسه قرارگاه خدمت به زائران امام شهید به زائران مراسم تشییع رهبر شهید حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای (قدس سره) با حضور جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و آرامستانهای تهران، معاونین، مدیران و شهرداران نواحی این سازمان در محل سالن مانیتورینگ مجتمع معراج شهدا برگزار شد.

در این جلسه به بررسی آخرین تمهیدات و برنامهریزیهای اجرایی برای اسکان و خدماترسانی به زائران پرداخته و نحوه استقرار نیروها، امکانات و تجهیزات مورد نیاز بررسی و بر تقسیم وظایف، هماهنگی بین واحدهای اجرایی و آمادگی کامل برای ارائه خدمات مطلوب به شرکت کنندگان در مراسم تأکید شد.
انتهای پیام/ 261
لینک کپی شد
نظر شما
