معاون اجرایی سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع)‌؛

300 اتوبوس زائر از قم به مراسم سالگرد حضرت امام(ره) اعزام می شود

معاون اجرایی سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع)‌ از اعزام 300 اتوبوس زائر از قم برای حضور در مراسم سوگواری امام راحل خبر داد.
کد خبر: ۸۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱ - 27May 2016

300 اتوبوس زائر از قم به مراسم سالگرد حضرت امام(ره) اعزام می شود

به گزارش دفاع پرس از قم، احمد بیطرفان در جلسه ستاد تسهیلات زائران استانداری قم که با حضور جمعی از مدیران استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای فتح خرمشهر و شهدای 15 خرداد، اظهار کرد: شهدا با در طبق اخلاص گذاشتن جان خود برای دفاع از حریم ناموس این کشور به ما حیات بخشیدند و شجره طیبهای را در این کشور کاشتند.

وی با اشاره به جان نثاری شهدای مدافع برای دفاع از حریم حرم اهل بیت(ع) تصریح کرد: شهدا نشان دادند که دفاع مرز نمیشناسد و برای دفاع از دین و حرمت حرم اهل بیت(ع) در خارج از مرزها به مقابله با دشمنان قسم خورده اسلام اقدام کردند.

معاون اجرایی سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) با اشاره به مراسم سالگرد امام خمینی(ره) بیان کرد: هماهنگیهای لازم برای اعزام به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب صورت گرفته و در این زمینه نیازمند اقدام جدی دستگاههای مسؤول هستیم؛ در این راستا برای پذیرایی زائران 14 و 15 خرداد و اعزام کاروان به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب نیازمند یک کار عملیاتی و فرهنگی بزرگ هستیم که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی با اشاره به اعزام 12 هزار نفر به مرقد امام خمینی(ره) عنوان کرد: اعزام این حجم جمعیت به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب بسیار قابل توجه است که باید به صورت جدی به استفاده از این ظرفیت و ظرفیت حضور زائران در قم اندیشید.

معاون اجرایی سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) ادامه داد: ثبت نام برای اعزام به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در مساجد آغاز و در این راستا 300 کاروان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به برنامهریزی دقیق برای اعزام کاروانها به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب گفت: ساعت 6 صبح روز 14 خرداد کاروانها از قم خارج میشوند و مانند اعزام کاروان راهیان نور برای این سفر 12 ساعته برنامهریزی دقیقی مشخص شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار