رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان قم :

تیم دوچرخه سواری قم مسیر 130 کیلومتری تا مرقد امام(ره) را رکاب زدند

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان قم از رکاب‌زنی 130 کیلومتری دوچرخه سواران قم و حضور در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری در سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ - 04June 2016

تیم دوچرخه سواری قم مسیر 130 کیلومتری تا مرقد امام(ره) را رکاب زدند

به گزارش دفاع پرس از قم، محمدکاظم حججی اظهار کرد: تعداد 27 نفر از دوچرخهسواران توانمند عضو هیأت دوچرخهسواری استان قم از بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در میدان روحالله واقع در خیابان معلم قم تا بارگاه ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران در تهران را رکاب زدند.

رئیس هیأت دوچرخهسواری استان قم بیان کرد: گروه اعزامی دوچرخهسواران قم این برنامه فرهنگی را با رکابزدن 130 کیلومتر به انجام رساندند در حالی که پیمودن این مسیر در شرایطی سخت صورت گرفت زیرا وزش باد شدید و گرد و خاک موجب سختتر شدن کار رکابزنان اعزامی قم شده بود اما این عزیزان با همت و تعصب خود این برنامه را اجرا کرده و به موقع در مراسم تجدید بیعت با آرمانهای امام و رهبری حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: نفرات عضو کاروان اعزامی هیأت دوچرخهسواری استان قم به نمایندگی از جامعه دوچرخهسواری این استان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضور یافتند و همانند دیگر اقشار انقلابی با آرمانهای امام، شهدا و رهبر انقلاب تجدید بیعت کردند.

میزبانی از تیم دوچرخه سواری خوزستان

حججی در ادامه از میزبانی هیأت دوچرخهسواری قم از رکابزنان کاروان فرهنگی هیأت خوزستان خبر داد و عنوان کرد: در مسیری که این عزیزان از خوزستان تا تهران به منظور حضور در مراسم تجدید بیعت با آرمانهای امام و رهبری میپیمودند میزبان گروه 15 نفره خوزستانیها بودیم.

وی با بیان اینکه کاروان رکابزنان خوزستان با عنوان منتظر ظهور در استراحتگاه مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم حضور یافتند، ابراز کرد: حرکت این عزیزان دوچرخهسوار، نمونه واقعی از یک اقدام ورزشی و فرهنگی است و به حق کار شایسته و پسندیدهای محسوب میشود.

رئیس هیأت دوچرخهسواری استان قم بیان کرد: در کسوت یک روحانی، اقدامات فرهنگی را برای جامعه ضروری میدانم و در ورزش نیز باید به اینگونه مسائل توجه ویژهای شود، این حرکت فرهنگی ورزشی رکابزنان به عنوان قشری از ورزشکاران جامعه که این دو امر مهم را با هم در بر دارد قطعا اقدامی ارزشمند و پر بازده خواهد بود.

وی یاد آور شد: رکابزنان خوزستانی پنج روز پیش از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حرکت خود را از شهر اهواز آغاز کرده بودند و با عبور از شهرهای شوش، خرمآباد، بروجرد و اراک در قم حضور یافتند و پس از زیارت بارگاه نورانی کریمه اهل بیت (س) و سپری کردن 700 کیلومتر تا قم، برای تجدید بیعت با آرمانهای امام و رهبری به بارگاه رهبر کبیر انقلاب رفتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار