سردار نقدی:

انقلابی ماندن سنت پیامبران الهی و ائمه اطهار است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : انقلابی ماندن بدعت ونو آوری نیست بلکه سنت پیامبران الهی ، ائمه اطهار و اولیاء الهی است.
کد خبر: ۸۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ - 04June 2016

انقلابی ماندن سنت پیامبران الهی و ائمه اطهار است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرداد محمدرضا نقدی روز شنبه در جمع راهپیمایان 15 خرداد ورامین در مصلای صاحب الزمان(عج) این شهرستان گفت : قیام خونین 15 خرداد سال 42 مردم دشت ورامین ریشه در عاشورای حسینی دارد و از زلال معرفت این قیام بهره مند شده است ، قیامی که استمرار آن به پیروزی های بزرگی در جهان اسلام منجر شد.


وی اظهار داشت : انسان آزاده ای که قصد فتح قله های شرافت و کرامت انسانی را دارد هیچ گاه زیر بار طاغوت نمی رود و در نقطه انتخاب میان مرگ و سلطه طاغوت ، مرگ با عزت را انتخاب می کند.


وی اظهار داشت : شهیدان قیام خونین 15 خرداد ، با قطعه قطعه شدن خود به مردم درس انقلابی ماندن که خواست رهبر معظم انقلاب است را آموختند.


نقدی گفت: انقلابی ماندن بدعت و نوآوری نیست بلکی سنتی الهی است که تمامی پیامبران الهی ، ائمه اطهار و اولیاء الهی به آن عمل کردند .


وی اظهار داشت : تاریخ بشر همواره بستر مبارزه حق علیه باطل است و در این صف آرایی است که انسان های خوب از بد جدا شده و تکلیف آنان برای سعادت و شقاوت تعیین می شود.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دیدگاه رهبر معظم انقلاب در تعیین اصول پنچ گانه انقلابی بودن گفت : پایبندی به ارزش ها ، توجه به هدف و آرمان ها در حاکمیت اسلام ، پایبندی به استقلال، تقابل و ایستادگی مقابل دشمن و دنباله روی از ولایت از مهمترین اصولی است که فرد را انقلابی معرفی می کند.


وی گفت : برخی از افراد تلاش دارند که دشمن را نادیده گرفته و توهم توطئه را در جامعه نهادینه کنند ، این افراد که مدعیان پیروی از امام راحل میباشند باید بار دیگر وصیت نامه امام را مطالعه کنند و مواضع خود را با رفتار و مواضع امام بسنجند تا بدانند دشمن همواره به توطئه خود علیه ایران اسلامی ادامه می دهد.


نقدی افزود: بزرگترین دستاورد برجام ، شناختن ماهیت آمریکا بود، امروز همگان متوجه شدند ک نباید فریب لبخند آمریکا را خورد چرا که این کشور عهد شکن ، دروغگو و قانون شکن است .


وی اظهار داشت : پس از برجام آمریکا 2 میلیارددلار از پول های ایران را دزدید ، در بودجه خود 2میلیارد و 380 میلیون دلار برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش بینی کرد و به بهانه های مختلف ایران تحریم های جدیدی علیه ایران اعمال کرد.


وی تأکید کرد: جنگ با استکبار جهانی هیچ گاه تمام نمی شود ، امروز استکبار برای مقابله با فرهنگ ملت ایران 176 شبکه ماهواره ای با زبان فارسی راه اندازی کرده تا با ترویج سبک زندگی غربی ، فساد و بی بندو باری را درجامعه اسلامی ترویج دهد.


نقدی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ، ملت ایران به پیشرفت های عظیمی در عرصه های مختلف دست یافته است و باید با انقلابی ماندن به این افتخارات افزود.


وی گفت : امروز آمریکا برای مقابله با ایران هیچ سلاحی در دست ندارد، نیروهای نظامی این کشور را همگان مشاهده کردند که چگونه به دست نیروهای ایران اسلامی اسیر شدند و اقتصاد آمریکا با 20 هزار میلیارد دلار بدهی توان مقابله با ایران را ندارد.


وی تأکید کرد : تنها سلاح آمریکا برای مقابله با ایران تزویر است ، امروز استکبار جهانی قرآن ها را سر نیزه کرده تا به این واسطه بتواند به ایران نفوذ کرده و توطئه های خود را عملی کند .

نظر شما
پربیننده ها