فرمانده انتظامی کرمانشاه مطرح کرد:

فعالیت مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه‌ها و فرودگاه در ماه رمضان، با اخذ مجوز از پلیس

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مراکز پذیرایی فاقد مجوز از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت ندارند و در صورت مشاهده برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ - 05June 2016

فعالیت مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه‌ها و فرودگاه در ماه رمضان، با اخذ مجوز از پلیس

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: بهمنظور رعایت حال مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی، پایانهها و فرودگاه میتوانند با اخذ مجوز از پلیس نظارت بر اماکن عمومی، با رعایت شئونات اسلامی با استتار مکان، به گونهای که در ملأ عام تظاهر به روزهخواری صورت نگیرد، فعالیت کنند.

امان اللهی خاطرنشان کرد: مراکز پذیرایی فاقد مجوز از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت ندارند و در صورت مشاهده برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمامی رانندگان و سرنشینان وسائل نقلیه اعم از عمومی و شخصی موظف به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بوده و باید از هرگونه تظاهر به روزهخواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات مکتبی اجتناب کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: نیروی انتظامی سعی خواهد کرد تا در زمان افطار و شبهای قدر که حضور و تردد مردم عزیز تراکم بیشتری دارد، با حضور ماموران خود رفت و آمد را تسهیل و امنیت را ارتقاء بخشد و البته همکاری مردم عزیز و روزه دارا در این زمینه بسیار راهگشا خواهد بود.

امان اللهی افزود: یکی از جهات معنوی این ماه مبارک رعایت بیش از پیش عفاف و حجاب و دوری از ناهنجاریها است؛ لذا انتظار میرود همگان ضمن رعایت فضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی را رعایت کرده و در این مهم انتظامی استان را یاری دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار