نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

باید جلوی تحریف تفکر امام (ره) را گرفت/انتخاب مقام معظم رهبری شایسته ترین انتخاب بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز دشمنان به دنبال این هستند که فکر امام (ره) و راه انقلاب را تحریف کنند اما باید جلوی این اقدام آن ها را بگیریم.
کد خبر: ۸۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ - 05June 2016

باید جلوی تحریف تفکر امام (ره) را گرفت/انتخاب مقام معظم رهبری شایسته ترین انتخاب بود

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: آن ها از هر فرصتی استفاده می کنند تا به اسلام ضربه بزنند.

وی با اشاره به تلاش جریان هایی برای تحریف امام(ره) اظهار داشت: امروز دشمنان به دنبال این هستند که فکر امام (ره) و راه انقلاب را تحریف کنند اما باید جلوی این اقدام آن ها را بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: تحریف تفکر امام (ره) هدف امروز آمریکا و دیگر دشمنان است تا که از این طریق راه انقلاب را تغییر دهند.

وی به استکبار ستیزی امام راحل اشاره و تاکید کرد: یکی از دروس مهم امام خمینی(ره) به ملت ایران ایستادگی است که باید در کنار اتحاد به آن توجه کرد.

آیت الله علما با اشاره به اینکه منش امام ناشی از شناخت کامل اسلام بود، گفت: مردم وظیفه دارند تا تفکر امام را حفظ کنند و در این راه هم تلاش مضاعفی به کار گیرند.

وی بر لزوم انتقال تفکر اصیل امام راحل به نسل های بعد تاکید کرد و گفت: بایستی جوانانی که حضور امام (ره) را درک نکرده اند را با تفکر امام آشنا کنیم.

وی افزود: یکی از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است و همین مردم هستند که سرمایه های عظیم انقلاب محسوب می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه به جانشینی مقام معظم رهبری پس از ارتحال امام اشاره و تصریح کرد: پیروی از ولایت جز اصولی است که همه باید به آن توجه داشته باشیم.

وی افزود: انتخاب مقام معظم رهبری شایسته ترین انتخاب بود.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حج اشاره و تصریح کرد: در آنچه که در قضیه حج و جلوگیری از اعزام زائران ایرانی اتفاق افتاد، آمریکا اصلی ترین نقش را بازی کرد.

وی افزود: در حقیقت این آمریکا بود که به دنبال صدمه زدن به اسلام است و در همین راستا عربستان هم دستورات آن را اجرا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: تاسیس داعش هم یکی دیگر از اقداماتی بود که این کشورها از طریق آن به دنبال صدمه زدن به اسلام هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار