نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

امام خمینی(ره) با شیوه زندگی خود به ما درس خودباوری داد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، امام خمینی (ره) را مرد ایمان و عمل خطاب کرد و گفت: امام با شیوه زندگی خود به ما درس خودباوری داد و زمینه پیروزی های ملت ایران را فراهم کرد.
کد خبر: ۸۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ - 05June 2016

امام خمینی(ره) با شیوه زندگی خود به ما درس خودباوری داد

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه در مراسم عزاداری سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مسجد جامع کرمانشاه به بزرگی اندیشه امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: امروز راه ما و راه رهبر معظم انقلاب، راه امام خمینی (ره) است.
وی اظهار کرد: جوانان امروز ما استقامت امام را ندیدند اما باید ویژگی های برتر آن عالم گرانقدر را برای آنها بازگو کرد.

وی افزود: امام در تمام طول دوران مبارزه خود با رژیم ستم شاهی با اقتدار ایستاد و درس استقامت به ما داد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز جوانان ایران اسلامی با تکیه بر دانش خود در مقابل دشمنان ایستاده اند و قله های موفقیت را فتح می کنند.

وی به فرمایش های مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری اشاره کرد و گفت: صحبت های رهبری برای مردم و مسوولان چراغ راه است و ما باید با خودباوری در مقابل دشمن بایستیم.

آیت الله عراقی با بیان اینکه آخرین ترفند دشمن نفوذ برای ایجاد اختلاف در بین مسوولان است، گفت: امروز جهاد کبیر یعنی ایستادگی در مقابل دشمن و تلاش برای موفقیت کشور است.

وی در ادامه اظهار کرد: پروژه های امیدوار کننده در استان کرمانشاه در دست اقدام است که در صورت اجرا باعث پیشرفت استان می شوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار