سومین تندیس «شیدایی» در دستان مردی که مدال‌هایش را تقدیم امام رضا(ع) کرد

سومین قسمت برنامه «شیدایی» با حضور سوگل طهماسبی و مجید واشقانی هنرمندان سینما و تلویزیون و اهدای تندیس شیدایی به علیرضا کمالی‌فر قهرمان پاراالمپیکی کشورمان، از شبکه دو سیما پخش شد.
کد خبر: ۸۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ - 10June 2016

سومین تندیس «شیدایی» در دستان مردی که مدال‌هایش را تقدیم امام رضا(ع) کرد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سومین قسمت این برنامه پنجشنبه شب 20 خرداد با موضوع «دوستی» به روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

آغاز این برنامه با توضیحات محمد نبهان تهیهکننده شیدایی، پیرامون مسابقات پیامکی، عکاسی از سفرههای افطار زوجهای جوان و لبخوانی تیتراژهای ابتدایی و پایانی برنامه همراه بود و سپس، حجتاشرفزاده خواننده جوان کشورمان که تیتراژ انتهایی «شیدایی» را نیز با صدای او میشنویم، در استودیو حضور یافت و قطعه «ماه و ماهی» را اجرا کرد.

مهمانان سومین قسمت شیدایی نیز سوگل طهماسبی و مجید واشقانی هنرمندان سینما و تلویزیون ایران بودند که سریال «برادر» با بازی این دو هنرمند در حال حاضر از شبکه دو پخش میشود.

این دو در مورد سریال «برادر» گفتند، سریالی اجتماعی – مذهبی – خانوادگی که دارای ویژگیهای خاص یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است؛ سوگل طهماسبی در مورد انتهای سریال گفت: پایان داستان از هم اکنون مشخص است و تمام آن نوشته شده و اینگونه نیست که به تدریج، کار نگارش همزمان با فیلمبرداری صورت بگیرد.

مجید واشقانی: اهل دوستی هستم ولی دوستانم زیاد نیستند

در ادامه عبدالله روا مجری برنامه موضوع این قسمت «شیدایی» را مطرح کرد، دوستی و رفاقت و از مجید واشقانی در این مورد پرسید؛ واشقانی گفت: آدمی هستم که اهل دوستی است ولی دوستان زیادی ندارم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در مورد دلیل عدم ازدواج خود هم عنوان کرد: تا امروز برنامهای برای ازدواج نداشتهام ولی چند وقتی است که این مسئله برایم مهم شده است.

در ادامه برنامه شاهد پخش گزارشی از یک زوج جوان بودیم؛ این زن و شوهر کوتاهقامت، سال 1380 با یکدیگر ازدواج کردهاند و دو فرزند هم دارند.

پس از آن باز هم شاهد گفتوگوی عبدالله روا با طهماسبی و واشقانی بودیم؛ طهماسبی در پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد ازدواج گفت: چرا که نه، به هر حال هر آدمی دوست دارد روزی ازدواج کند.

در ادامه مجید واشقانی در پاسخ به سوال مجری در مورد سن مناسب ازدواج گفت: سابق بر این در سن زیر 20 سالگی ازدواج میکردند ولی امروز این مسئله را کمتر میبینیم؛ پدران و مادران ما شیوه دیگری از زندگی داشتند و تجارب متفاوتی هم از سر گذرانده بودند، امروز هم میتوان در 17 سالگی ازدواج کرد ولی شرایط هم تغییر کرده است.

اهدای تندیس شیدایی به قهرمان پاراالمپیکی ایران

در ادامه «علیرضا کمالیفر» ورزشکار پاراالمپیکی کشورمان مهمان «شیدایی» شد؛ او و همه برادرانش نام «رضا» را در اسم کوچک خود دارند و به گونهای در خدمت امام هشتم(ع) هستند.

او در پاسخ به محمد نبهان تهیهکننده برنامه در مورد دلیل اهدای همه مدالهایش به حرم امام رضا(ع)، با بیان اینکه افتخار میکند شیعه است و پدر و مادرش از ابتدای کودکی او را با ائمه اطهار(ع) آشنا کردهاند گفت: همیشه و قبل از هر مسابقه، به امام رضا(ع) متوسل میشوم، احساس میکنم وسیلهای هستم که این مدالها را دریافت و دل مردم را شاد کنم، به همین دلیل همه مدالهایی را که گرفته بودم به آستان قدس رضوی اهدا کرد.

کمالیفر خاطرنشان کرد: در مسابقات نیوزیلند، انتخابی پاراالمپیک آتن و در مسابقات پرتاب دیسک، پیش از پرتاب نهایی به امام هشتم(ع) متوسل شدم و توانستم رکورد جهانی را بشکنم و سهمیه المپیک را بگیرم همچنین بهترین پرتابگر مسابقات هم شناخته شدم.

تندیس شیدایی سومین شب ماه رمضان امسال، با حضور نبهان تهیهکننده برنامه به علیرضا کمالیفر اهدا شد؛ او در هنگام دریافت این تندیس گفت: از همه جوانان و همه مردم عزیز کشورمان میخواهم همیشه به ائمه اطهار(ع) متوسل شوند و هیچ وقت از یاد خدا غافل نباشند.

حجت اشرفزاده خواننده جوان کشورمان در ادامه رو در روی عبدالله روا نشست؛ او گفت: اگر دوستی به حلقه کوچکی از رفاقتها تبدیل شود میتواند تاثیرات مهمی داشته باشد.

در پایان سومین قسمت «شیدایی»، تیتراژ انتهایی برنامه نیز به صورت زنده با حضور اشرفزاده اجرا شد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار