مسؤول بسیج دانشجویی قزوین:

هشتمین دوره طرح ولایت در قزوین برگزار می‌شود

مهدی برزگر، مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین از برگزاری هشتمین دوره طرح ولایت استانی خبر داد و گفت: این طرح با حضور 350 دانشجوی داوطلب دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ - 15June 2016

هشتمین دوره طرح ولایت در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از قزوین، مهدی برزگر مسؤول بسیج دانشجویی قزوین امروز از برگزاری هشتمین دوره طرح ولایت استانی خبر داد و اظهار کرد: این طرح با حضور 350 دانشجوی داوطلب دانشگاههای استان قزوین که در چهار موضوع معرفتی، اخلاقی تربیتی، بصیرتی و تشکیلاتی و در قالب کلاسها، کارگاه و همایشها برگزار میشود.

وی ادامه داد: هشتمین طرح ولایت استانی از یکم تا 11 مرداد ماه سال جاری به صورت شبانهروز در دانشگاه بینالمللی امام خمینی استان قزوین برگزار میشود که از جمله برنامههای آن مسابقه کتابخوانی، ورزشی، دیدار با خانواده شهدا به صورت گروهی، برگزاری کرسی آزاداندیشی و مناظرههای دانشجویی در این کارگاهها نمونهای از برنامهها بوده که برگزار میشود تا دانشجویان با آنها آشنا شوند.

مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به هدف طرح ولایت استانی عنوان کرد: هدف از این طرح این است که بتوانیم دانشجویان را در مقابل شبهات و ابهاماتی که امروزه از طریق رسانهها و یا از سوی برخی از اساتیدنماها در لباس استادی قرار گرفتهاند و انقلاب و نظام را به زیر سؤال برده و خیانت میکنند، واکسینه کنیم.

برزگر گفت: برخی از اساتید در دانشگاهها شبهات و ابهاماتی را از زبان دشمن در دانشگاه تعلیم میدهند که دانشجویان باید در مقابل این شبهات و تهدیدات هوشیار باشند.

وی گفت: دانشجویان بعد از طرح ولایت در قالب حلقات صالحین و گروهای دانشجویی قرار میگیرند و در این راستا به سؤوالات دانشجویان که اگر ابهامی در ذهن آنها وجود دارد به صورت علمی، منطقی و از لحاظ دینی بتوانند پاسخگو باشند.

مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: طرح ولایت با حضور اساتید به نام کشوری و استانی از سطح حوزه و دانشگاه برگزا میشود و در این طرح نیز نفرات برتر (40 نفر از خواهر و برادر) که هفتمین دوره آن سال گذشته برگزار شد به مشهد مقدس اعزام میشوند.

برزگر عنوان کرد: دوره تکمیلی طرح ولایت که بیستمین دوره آن بوده طی سال جاری به مدت 45 روز زیر نظر مؤسسه علمی پژوهشی امام خمینی (ره) به مدیریت آیتالله مصباح در مشهد مقدس برگزار میشود.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار و 700 دانشجو از استانهای کشور و در رشتههای مختلف با مبانی دینی، بحث و گفتوگو آشنا میشوند، خاطرنشان کرد: دانشجویان بعد از اتمام طرح تکمیلی به عنوان مربیان حلقههای صالحین در دانشگاهها انجام وظیفه میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار