سعید اوحدی:

ظرفیت اعزام زائران به عتبات عالیات افزایش می‌یابد

رئیس سازمان و حج و زیارت از ارائه تسهیلات به ودیعه‌گذاران عمره مفرده برای سفر به عتبات عالیات خبر داد و گفت: رایزنی با مسئولان بانک ملی و ملت انجام گرفته است.
کد خبر: ۸۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ - 18June 2016

ظرفیت اعزام زائران به عتبات عالیات افزایش می‌یابد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سعید اوحدی درباره تمهیدات درنظر گرفته شده برای ودیعهگذاران حج عمرهای که علاقمند به سفر عتبات عالیات هستند، اظهار کرد: گفتوگو و رایزنی با مسئولان بانک ملی و سپس بانک ملت انجام شده تا آنها بتوانند به ودیعهگذاران عمره تسهیلات لازم برای سفر به عتبات عالیات را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: ساز و کار این برنامه در جلسات مختلف مطرح شده و قرار است تسهیلات تا سقف یک میلیون تومان پرداخت شود؛ در حال حاضر نیز منتظر دستورالعمل نهایی این موضوع هستیم تا مشتاقان زیارت به عتبات عالیات هر چه سریعتر مراجعه کنند.

ظرفیت اعزام زائران به عتبات عالیات افزایش مییابد

رئیس سازمان حج و زیارت به افزایش اعزامهای زائران عتبات عالیات در سال 95 اشاره کرد و افزود: امسال بین 1 تا 1.5 میلیون نفر به عتبات خواهند رفت و ما هیچ محدودیت سهمیهای نخواهیم داشت.

اوحدی خاطرنشان کرد: به علاقهمندان برای سفر به عتبات توصیه میشود به هیچ عنوان از کاروانهای غیرمجاز به این سفر عزیمت نکنند چرا که آنها تحت پوشش امکانات پزشکی، امنیتی و بیمهای قرار ندارند.

وی با اشاره به برنامهریزی در نظر گرفته شده برای زائران عتبات در ماه مبارک رمضان گفت: برنامههای ویژهای برای شبهای قدر در نظر گرفته شده است که امیدواریم زائران به نحو احسن از آن بهره بگیرند.

پیش از این محسن نظافتی؛ مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از کاهش 10 تا 15 درصدی هزینه سفر به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان خبر داده و گفته بود بستههای سفری 22، 14 و 7 روزه برای اعزام زائران به عتبات عالیات عراق در ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است؛ اکثریت زائران خواهان سفر در نیمه دوم ماه مبارک رمضان هستند چرا که میخواهند ایام لیالی قدر در عتبات عالیات حضور داشته باشند و برای این روزها نیز برنامههای ویژهای خواهیم داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار