در برنامه امروز شبکه افق؛

راوی «کوچه نقاش‌ها» مهمان «ماه نشان» می‌شود

پانزدهمین قسمت برنامه «ماه نشان» با حضور سید ابوالفضل کاظمی جانباز دوران دفاع مقدس و راوی کتاب «کوچه نقاش‌ها» به روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.
کد خبر: ۸۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ - 21June 2016

راوی «کوچه نقاش‌ها» مهمان «ماه نشان» می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، پانزدهمین قسمت از برنامه «ماه نشان»، ساعت 22:30 امشب سهشنبه روی آنتن شبکه افق سیما میرود.

برنامه تلویزیونی «ماه نشان» که ویژه شب های ماه مبارک رمضان، از شبکه افق پخش می شود امشب میزبان سید ابوالفضل کاظمی جانباز دوران دفاع مقدس از یاران شهید چمران و راوی کتاب «کوچه نقاشها» است.

«کوچه نقاش ها» داستان زندگی مردی از مردستان سرزمین مان است. سرگذشت سید ابوالفضل کاظمی فرمانده گردان میثم از زبان خودش. او در سال 1335 در تهران به دنیا آمد. دوران جوانیاش مقارن است با سال های مبارزه علیه رژیم طاغوت و بعد از آن 8 سال دفاع مقدس. ولی همرزمی شهید چمران و دو سال حضور در خاک کردستان را از خاطره انگیزترین روزهای زندگی اش می داند.

سید ابوالفضل کاظمی راوی کتاب «کوچه نقاش ها» در محله گارد ماشین دودی بین خیابان صفاری و خیابان خراسان است به دلیل علاقه اش به این محله و کوچه نام کتاب را کوچه نقاش ها گذاشته است. در این کتاب راوی دست ما را میگیرد و ما را به شانزده گذر از زندگی اش می برد. کاظمی فرمانده گردان بسیجی لشگر ۲۷ محمد رسول الله (ص) بوده وی در طول جنگ در چندین عملیات به صورت نیروی آزاد شرکت داشته و در عملیات کربلای ۵ و ۸ فرمانده گردان عملیاتی میثم بوده است.

برنامه «ماه نشان» به تهیه کنندگی پیام ابراهیم پور، هر شب طی ماه مبارک رمضان با اجرای بیژن نوباوه و حاج حسین یکتا، ساعت 22:30 بهصورت زنده از شبکه افق پخش خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها