سردار رحیمی:

هدایت و تدبیر مقام معظم رهبری سبب استواری نظام شده است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: دشمن از 1400 سال پیش با اسلام در ستیز بوده و هست. بیگانگان از ولی امر مسلمین که شخصی شجاع، بابصیرت و دید و افق بلندی دارد واهمه دارند.
کد خبر: ۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴ - 02January 2014

هدایت و تدبیر مقام معظم رهبری سبب استواری نظام شده است

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: بدون تردید حضور ملت ایران در حماسه 9 دی اقتدار و یکپارچگی آنها را نشان داد و اینگونه معادلات سیاسی دشمنان نادرست از آب در آمد.

وی افزود: حضور پرشور، خود جوش، مسئولانه و با بصیرت مردم در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در روز 9 دی بزرگترین دستاورد در طول تاریخ ایران اسلامی بوده است.

سردار رحیمی ادامه داد: در هر مقطعی که کشور در شرایط خاصی قرار گرفته، نقش مقام معظم رهبری بسیار تاثیر گذار بوده است. با تمام هجمه هایی که هر بار دشمن به نظام  وارد می کند، درایت و عمق نظر بلند مقام معظم رهبری آنها را خنثی و آشکار کرده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه گام اصلی مردم در دفاع از ولایت فقیه، حضور در حماسه 9 دی بود، تصریح کرد: گام اصلی مردم در این حماسه، دفاع از منویات و دیدگاه های مدیر اصلی نظام که ولی امر مسلمین بود. همراهی مردم با نظام در دفاع از ارزش ها ی ایران اسلامی است که نظام و انقلاب را روی پا نگه داشته است که روز به روز این پایبندی و احساس مسئولیت بیشتر شده و در سایر نقاط دنیا تعمیم پیدا داده است؛ به طوری که ویژگی بصیرت و عالمانه مردم ایران در نقاط مختلف جهان در حال گسترش می باشد.

وی با تاکید بر اینکه اصلی ترین هدف بیگانگان در دشمنی با نظام ولایت است، خاطرنشان کرد: دشمن از 1400 سال پیش با اسلام در ستیز بوده و هست. بیگانگان از ولی امر مسلمین که شخصی شجاع، بابصیرت و دید و افق بلندی دارد واهمه دارند.

سردار رحیمی بیان کرد: دشمن با اسلامی که حضرت امام (ره) فرمودند: اسلام ناب محمدی (ص)، مخالف است؛ بنابراین هدف اصلی دشمن بر اندازی نظام جمهوری اسلامی است که مقام معظم رهبری نیز ادامه دهنده راه امام راحل می باشند.

وی افزود: دشمن فکر می کند اگر مدیریت حساب شده ای که بر پایه تقوا و پیروی از دستورات خداوند در این کشور هدایت می شود از بین برود، اعتقادات، همبستگی و پایبندی مردم نسبت به نظام اسلامی و مقام معظم رهبری هم از بین خواهد رفت؛ درحالی که اینگونه نیست.

نظر شما
پربیننده ها