حجت الاسلام انصاری:

بصیرت و هوشیاری راه مقابله با توطئه دشمنان است

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: توصیه مکتب دینی ما داشتن بصیرت لازم و آگاهی کامل از وضعیت دشمن است. امروز هم همان مامون ها و کسانی که دنیا طلب هستند در مقابل نظام اسلامی ما توطئه می کنند.
کد خبر: ۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷ - 02January 2014

بصیرت و هوشیاری راه مقابله با توطئه دشمنان است

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع) اظهار داشت: ایرانی ها به ائمه معصومین ارادت دارند و برای آنها بین معصومین هیچ تفاوتی وجود ندارد؛ زیرا وجود آنها برای همه ما سرمشق است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) تصریح کرد: شهر مقدس مشهد به دلیل وجود بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع)، مرکز معنوی ایران است. این بارگاه سند پر افتخاری است که  ملت ایران با همه وجود به آن مهر می ورزند.

وی به یکی از سخنان امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: امام هشتم میفرمایند: مۆمن واقعی کسی است که سه خصلت در او باشد: سنتی از پروردگارش که پوشاندن راز خود است، سنتی از پیغمبرش که مدارا و نرم رفتاری با مردم است و سنت امامش که صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است.

حجت الاسلام انصاری به تعدادی از خصوصیات اخلاقی علی بن موسی رضا (ع) پرداخت و گفت: امام رضا (ع) با سخن هرگز به هیچ کس جفا نکرد و کلام کسى را نبرید تا مگر شخص از گفتن باز ایستد. و حاجتى را که مىتوانست برآورده سازد رد نمىکرد. هیچ کس از غلامان و خادمان خود را دشنام نمىداد.

وی گفت: در مکتب دینی ما آنچه که در مقابل دشمن باید انجام داد، این است که هیچگاه از ارزش ها پایمان را فراتر نگذاریم و با اعتقاد راسخ به مسائل دینی پایبند بوده و در مقابل توطئه دشمنان بایستیم.

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه ما باید در مقابل  دشمن از بصیرت و هوشیاری کاملی برخوردار باشیم، ادامه داد: توصیه مکتب دینی ما داشتن بصیرت لازم و آگاهی کامل از وضعیت دشمن است. در همه زمان ها وهمه صحنه های تاریخی صف آرایی جبهه باطن در مقابل جبهه حق یک امر طبیعی است. امروز هم همان مامون ها و کسانی که دنیا طلب هستند در مقابل نظام اسلامی ما توطئه می کنند. 

وی تصریح کرد: در هر زمانی به تناسب موقعیت آن زمان نقشه های دشمن نیز تغییر می کند. تاکتیک دشمن در مقابل جبهه حق همیشه در حال تغییر است؛ لذا تاکتیک جبهه حق باید به روز باشد تا بتواند در مقابل توطئه ها و دشمنی های آنها بایستد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: امروز تمام  کسانی که نگاهشان مادی و دنیا طلبی است، حیات انسانی را چپاول دیگران می دانند. بیگانگان در مقابل نظام ارزشی اسلام که حرف از حق می زنند با پیچیده ترین توطئه ها که یکی از آنها تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است ما را هدف قرار داده اند.

وی گفت: نظام ارزشی ما همیشه باید هوشیار باشد. به خصوص مسئولان فرهنگی تلاش کنند جامعه را با مبانی فکری و ارزشی آشنا کنند تا ملت بتواند در مقابل هر دشمنی پیروز شوند.

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه هر مناسبتی در ارتش و همه نیروهای مسلح که یکی از آنها پدافند هوایی است برنامه های مختلفی اجرا می شود، اظهار داشت: امسال ایام رحلت پیامبر، شهادت امام حسن و امام رضا (ع) مصادف با سالروز ایام حماسه بزرگ مردم در 9 دی است که برنامه ریزی های متعددی شده است که در همه یگان های پدافند جلسات آگاه سازی سیاسی و برنامه های مختلفی برای 9 دی و  این ایام سوگواری در حال برگزاری است.

وی در پایان گفت: امیدواریم به عنوان عضوی خدمتگزار در عرصه فرهنگی کشور و همچنین پدافند هوایی بتوانیم مخاطبین خود را که کارکنان زحمتکش این قرارگاه و خانواده های آنها هستند را با زندگانی پیامبراکرم (ص) و ائمه معصومین و نیز با وضعیت دشمنی دشمنان این مکتب بیشتر آشنا کنیم تا به صورتی عمل شود که مخاطبین ما با بصیرت کامل جزو مدافعان آسمان جمهوری اسلامی ایران اسلامی باشند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار