حجت الاسلام والمسلمین انصاری در گفت و گو با دفاع مقدس:

اندیشه دینی ملت ایران با وجود رهبری شکست ناپذیر است

رئیس عقیدتی سیاسی قرار گاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) تاکید کرد: اگر سعه صدر و حکمت رهبری نبود سرنوشت کشور ما به شکل دیگری رقم می خورد.
کد خبر: ۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴ - 01January 2014

اندیشه دینی ملت ایران با وجود رهبری شکست ناپذیر است

حجت الاسلام والمسلمین انصاری، رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه حماسه ۹ دی بازتاب اندیشه و خواسته مردم و جامعه ما به فتنه ۸۸ بود، اظهار کرد: علت واکنش مردم نسبت به اقدامات فتنه گران در حقیقت مسائل مطرح شده در خصوص انتخابات و روشنگری افکار عمومی از سوی رهبر انقلاب اسلامی در خطبههای نماز جمعه بود و سبب شد تا غباری که بر اثر فتنه به وجود آمد از بین برود و مردم متوجه حقایق ماجرا و ریاکاری و نیرنگهای عوامل فتنه شوند.

وی با اشاره به اینکه توهین و جسارتهای فتنه گران در عصر عاشورا در هنگام عزاداری به بهانه اعتراض سبب حرکت انقلابی و حضور مردم در روز ۹ دی شد، اذعان داشت: دشمنان انقلاب به بهانه انتخابات در روز عاشورا حتی نسبت به فرزند حضرت زهرا اهانت روا داشتند و نیت باطنی و حقیقت درون خود را نشان دادند. آنها به مقدسات مردم توهین کرده و خیمههایی که برای عزاداری امام حسین(ع) برپا شده بود را به آتش کشیدند.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) تصریح کرد: مردم در مقابل اقدامات ناشایست و غیر انسانی آشوب گران طاقت و تاب نیاوردند و به صورت خودجوش وارد صحنه شده و با آنها مقابله کردند.

عشق به ولایت و رهبری در وجود مردم ریشه کرده است

وی در ادامه این مطلب افزود: ملت همیشه در صحنه و فهیم ایران اسلامی برای محکوم کردن عمل قبیحانه و کینه توزان سرانه فتنه و همچنین اثبات حقانیت دینی و اسلامی خود در سراسر کشور، در روز نهم دی به میدان آمدند و از همه جناحها و شخصیتهای مختلف و کسانی که درد دین و توجه به حسین انقلاب را داشتند وارد صحنه شدند که با حضور آنها شعلههای فتنه کاهش یافته و اندک اندک فرونشست و خاموش شد.

حجت الاسلام انصاری خاطر نشان کرد: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هر کجا ضرورت و نیاز دیدند وارد عمل شدند و به دشمنان اثبات کردند که همواره در راه دفاع از ارزشهای انقلاب و اسلام ایستادهاند و عشق به ولایت و رهبری در وجودشان ریشه دوانده و هرگز اجازه نخواهند داد هیچ دشمنی با هر بهانهای به اعتقادات و باورهای دینی و ارزشی ملت ایران اهانت کند که اگر چنین کنند قطعا مردم یکپارچه و متحد در برابر آنها خواهند ایستاد.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه حضور مدبرانه و هوشمندانه رهبری در فتنه ۸۸ توطئه دشمنان را خنثی و آنها را رسوا کرد، گفت: همه افراد اعم از دوست و دشمن به این نکته واقف هستند و با زبان خود اعتراف میکنند که تنها کسی که توانست با مدیریت دلسوزانه فضای کشور را از آشوب فتنه گران، آرام کرده و آتش فتنه را مهار کند مقام معظم رهبری بود.

رهبر فرزانه مردم را نسبت به اصل ماجرای فتنه هوشیار کرد

وی در ادامه این مطلب اذعان داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همچون پدری دلسوز و مهربان به روشنگری فضای جامعه پرداخت و مردم را نسبت به اصل ماجرای فتنه هوشیار کرد چرا که فتنه گران با همکاری عوامل داخلی و خارجی قصد داشتند عقدهها و کینههای خود را نسبت به نظام با بهانه انتخابات و تقلب درآن خالی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری با بیان اینکه رهبری شناخت و اطلاع کاملی از اهداف و اقدامات از پیش برنامه ریزی و طراحی شده سران فتنه داشتند و نسبت به هدف و نقشههای شیطانی فتنه گران آگاه بودند و اهداف آنها را در اقداماتشان در صحنهها و حوادثی که رخ میداد مشاهده میکردند.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران از سوی دشمنان نظام و انقلاب آموزشهایی را در رابطه با راه اندازی آشوب و بلوا در دوره پس از انتخابات دیده بودند، گفت: فتنه گران در کارگاههای داخلی و حتی در کشورهای اطراف برای برنامههایشان دستورالعملهایی داشتند تا بتوانند به اهداف ضد انقلابی خود دست پیدا کنند.

سعه صدر و حکمت رهبری سرنوشت کشور را به شکل دیگری رقم زد

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) جایگاه مقام معظم رهبری را مهمترین و موثرترین عامل در راستای غبار زدایی و همچنین اثرگذاری در رفع ابهامات فضای فتنه دانست و افزود: به واقع اگر سعه صدر وحکمت رهبری نبود سرنوشت کشور ما به شکل دیگری رقم میخورد. چرا که رهبری بر تمام امور اشراف دارند و هیچ دشمنی نمیتواند با وجود رهبری ومردم وفادار به انقلاب و ولایت بر کشورمان تسلط یابد.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه قاطعیت ایشان و برخورد مدبرانه رهبری در فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: امام خامنهای در خطبههای نماز جمعه به وضوح فرمودند: من تن به این بدعتها نمیدهم. اگر به چیزی اعتراض دارید از مسیر قانونی آن اقدام کنید.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری اضافه کرد: مقام معظم رهبری در همان روزهایی که بعضی کاندیداها بهانه تقلب را در انتخابات مطرح کرده بودند قانون و رسیدگی به شکایت را به آنها پیشنهاد داد اما متاسفانه آنها دنبال بهانه بودند و به جای اینکه از فرصت استفاده کنند وبه شکل قانونی ابهامی که در ذهن آنها بود را عنوان کنند به شکلهای دیگری آن را مطرح کرده و باعث رویداهایی درآن دوره شدند.

بزرگترین و مهمترین پیام حماسه ۹ دی اثبات پایبندی مردم نسبت به انقلاب است

وی افزود: خطبه تاریخی مقام معظم رهبری بعد از انتخابات در ۲۹ خرداد بسیار نقش و تاثیر بسیاری در آگاهی دادن، روشن کردن اذهان عمومی و افزایش بصیرت مردم داشت. به طور یقین نقش ولایت و شخص مقام معظم رهبری در حوادث و اتفاقات دوران پس از انتخابات و آشوبها، بسیار تعیین کننده بود.

وی ادامه داد: همچنین در خلق حماسه ۹ دی، به جرات میتوان گفت که رهنمودها و نصایح و نیز تدابیر مقام معظم رهبری سبب افزایش بصیرت و آگاهی مردم نسبت به مسائل و موضوعهای آن دوره شد و مردم با هوشیاری و آگاهی خود که در سایه تدابیر رهبری کسب کرده بودند، حماسه تاریخی و عظیم روز ۹ دی را به وجود آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری با اشاره به اینکه حضور مردم در حماسه ۹ دی پیامهای مهمی را به دنبال داشت، افزود: بزرگترین و مهمترین پیام حماسه ۹ دی که از سوی ملت ایران خلق شد در حقیقت اثبات پایبندی مردم ایران نسبت به انقلاب است و علی رقم همه مشکلات، تهدیدها و فتنههایی که وجود دارد اما هر زمان ملت ایران احساس کنند نظامشان در خطر است با جان و دل در صحنه حضور مییابند و با حضورشان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب و نظام میزنند.

۹ دی اطمینان و آسایش خاطر برای کسانی که به نظام دل بستهاند حاصل کرد

وی در ادامه به پیامها و تاثیرات حضور ملت ایران در حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین پیامهای ۹ دی ایجاد در واقع ایجاد اطمینان و آسایش خاطر برای ملت ایران و همه کسانی که به نظام جمهوری اسلامی دل بستهاند بود.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در ادامه این مطلب اظهار کرد: حضور یکپارچه و گسترده ملت ایران در روز ۹ دی به دشمنانی که قصد ضربه زدن به نظام را داشتند نشان داد که این نظام با مردم و رهبری وبا این فکر واندیشه دینی شکست ناپذیرهستند و ملت ایران در پایبندی به ارزشهای انقلاب و اسلام ثابت قدم و استوار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری تصریح کرد: خلق حماسه ۹ دی و حضور بسیار باشکوه ملت ایران سبب شد تا دشمنان قسم خورده و کینه توز جمهوری اسلامی ایران و همچنین نظام سلطه از شکست دادن این انقلاب و نظام ناامید شدند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین پیام ۹ دی ایجاد اطمینان و آرامش به دوستداران انقلاب اسلامی است، گفت: محکم ایستادن در مقابل زورگویان و مقاومت در برابر ستمگران و استکبار جهانی از پیامهای ملت ایران در روز ۹ دی است چرا که هدف اصلی دشمن براندازی نظام است و دشمنان اسلام تحمل وجود یک نظام دینی و ارزشی را ندارند. اما بدانند هرگز در رسیدن به اهداف خود موفق نخواهند شد و ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: همه مردم جهان شاهد حقانیت ملت ایران بودند و بعد از انقلاب تاکنون بارها شاهد ایستادگی ملت ایران در مقابل هر زورگو و نظام سلطه گویی بودند.

وی افزود: افرادی که تاب دیدن نظام اسلامی و اتحاد مردم ایران را ندارند، در صدد شکستن این انقلاب و اتحاد هستند و میخواهند این نظام را به شکست برسانند. کینه توزان قصد دارند با ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنیا اعلام کنند که نظام اسلام نظام ماندگاری نبود و هدف اصلی آنها در فتنه ۸۸ و اقدامات متعدد در حقیقت رسیدن به اهداف پلید و شومشان بود اما با عنایت الهی و رهبری هوشمندانه امام خامنهای دشمنان با شکست مفتضحانهای روبرو شدند و نقشههایشان نقش بر آب شد.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان که منافع خود را از دست رفته دیدند، هر زمان فرصتی برای رسیدن به اهداف خود در راستای براندازی نظام پیدا میکردند وارد عمل شدند که نمونه بارز آن در فتنه ۸۸ نمایان بود.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در پایان گفت: دشمن در اتاقهای فکر بارها و بارها اعلام کرد که هدفش براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اما هیچگاه به این هدف شوم و پلیدشان نرسیدند و هیچ وقت هم نخواهند رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار