معاون کمیته امداد استان کرمانشاه:

هفته اکرام ایتام در استان کرمانشاه آغاز شد/ جذب ۵۴ حامی جدید ایتام

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) و آغاز هفته اکرام ایتام طرح حامی‌یابی به صورت بومی و غیربومی در استان کرمانشاه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ - 22June 2016

هفته اکرام ایتام در استان کرمانشاه آغاز شد/ جذب ۵۴ حامی جدید ایتام

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه کیومرث رحمتیپور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه ، با بیان اینکه اکنون 5 هزار و 706 یتیم در استان نیازمند مساعدت و کمکهای بیدریغ حامیان خیر هستند، اظهار داشت: در طرح اکرام، حامیان نیکوکار با سپردن تعهد مبنی بر اعطای کمکهای ماهیانه به ایتام یاریرسان این نهاد میشوند.

رحمتیپور عنوان کرد: همزمان با هفته اکرام ایتام 6 گروه حامییابی از استان کرمانشاه برای جذب حامیان غیربومی به استانهای تهران و البرز اعزام شدهاند.

وی با اشاره به اینکه گروههای حامییابی در استان نیز از ابتدای ماه رمضان مستقر شدهاند، افزود: این گروهها جهت ثبتنام و جذب حامیان نیکوکار در مساجد، حسینهها و پایگاههای امداد در سطح شهرستانهای استان مستقر شدهاند.

رحمتیپور با بیان اینکه گروههای حامییابی در 10 روز نخست ماه رمضان امسال موفق به جذب 54 حامی جدید برای ایتام تحت حمایت در استان شدهاند، گفت: این حامیان متعهد شدهاند که بیش از 260 میلیون ریال به ایتام تحت حمایت خود اهدا کنند.

وی به جذب بیش از 7000 حامی ایتام در استان کرمانشاه در رمضان 94 اشاره و اظهار کرد: امید داریم در رمضان امسال نیز با توجه به استقرار و اعزام گروههای جذب در شهرستانها و سایر مراکز استانها حامیان بیشتری برای ایتام تحت حمایت در استان جذب شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کفالت و اکرام ایتام و افراد بیسرپرست همواره مورد تأکید و توجه خداوند و ائمه معصومین(ع) بوده است، گفت: رضایت خداوند در گروی اکرام ایتام و ادای فردی حق فقراست.

نظر شما
پربیننده ها