تکرار/ رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ده هزار شهید استان مازندران:

دفاع مقدس آزمون بزرگ ملت ایران در بروز استعدادها بود

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در دیدار دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان مازندران، فرمودند: بزرگداشت و احیای یاد و منش شهیدان با انجام کارهای پژوهشی و تولید آثار مکتوب و چندرسانه‌ای، امری بسیار ضروری است.
کد خبر: ۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱ - 02January 2014

دفاع مقدس آزمون بزرگ ملت ایران در بروز استعدادها بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، صبح امروز متن بیانات حضرت آیتالله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دستاندرکاران کنگره بزرگداشت ده هزار شهید استان مازندران که در تاریخ 25 آذرماه 92 برگزار شده بود، در مصلای شهرستان ساری منتشر شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دستاندرکاران کنگره بزرگداشت ده هزار شهید استان مازندران، شهدا و مجاهدان را سرآمدان دوران معرفی و تصریح کردند: بزرگداشت و احیاء یاد و منش شهیدان با انجام کارهای پژوهشی و تولید آثار مکتوب و چند رسانهای از سیره و زندگی آنان امری بسیار ضروری است که لازم است کارهای صورت گرفته در این زمینه عمیق، دقیق و با بهرهگیری از هنر و تحقیق باشد تا ماندگار و اثرگذار شود.

ایشان حرکت عظیم جوانان در دفاع مقدس را معجزه انقلاب اسلامی خواندند و خاطر نشان کردند: دفاع مقدس علاوه بر اینکه آزمون بزرگی برای ملت ایران بود، آزمونی برای بروز استعدادهای برجسته اشخاص و مناطق مختلف کشور نیز بود و این عرصه بزرگ باعث شد تا استعدادهای مکنون کشور هرچه بیشتر بروز یابد.

حضرت آیتالله خامنهای با یادآوری رشادتهای سرداران شهید از جمله باکری، خرازی، باقری و بروز شگفتآور استعداد آنان در دوران دفاع مقدس تاکید کردند: عرصه دفاع مقدس زمینهای فراهم کرد تا از این جوانان، استراتژیستها و فرماندههان زبدهی نظامی ساخته شود که بتوانند یک ارتشِ مجهّز پشتیبانی شدهی از سوی قدرتهای بزرگ را با آن همه ساز و برگ نظامی در محاصره بیاندازند.

رهبر انقلاب همچنین با اشاره به سابقه دیانت، فدارکاری، وفاداری، اخلاص و کارنامه درخشان استان مازندران، از نقش مردم این استان در صحنههای مختلف انقلاب، از جمله دوران دفاع مقدس و سازندگی قدردانی کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار