سردار آسودی:

سپاه فعالیت‌های قرآنی خود را به اوج رسانده است

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: کارکنان سپاه همواره رتبه نخست مسابقات قرآن نیروهای مسلح را به خود اختصاص داده‌اند.
کد خبر: ۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰ - 19December 2013

سپاه فعالیت‌های قرآنی خود را به اوج رسانده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار "محمد علی آسودی" معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، صبح امروز در آیین اختتامیه سی و دومین دوره سراسری قرآن کریم سپاه گفت: حافظان و قاریان قرآن چندین ماه است در مراحل مقدماتی، نیمه نهایی و مرحله نهایی این دوره از مسابقات قرآن سپاه مشغول فعالیت هستند که این تلاشها باعث ارتقا سطح معنوی سپاه خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) سالی چند بار به مدت چندین ساعت با جان و دل به قرائت قرآن گوش می سپارند، افزود: نوع استماع معظم له به قرآن باید الگویی برای همه باشد چرا که حضرت آقا با همه وجود به صوت قرآن گوش میدهند.

سردار آسودی با اشاره به اینکه حسن اصلی این مسابقات ارتقا سطح کیفی و کمی فعالیتهای قرآنی سپاه است گفت: سپاه در چند سال اخیر فعالیتهای قرآنی خود را به اوج رسانده و کارکنان سپاه همواره رتبه نخست مسابقات قرآن نیروهای مسلح را به خود اختصاص دادهاند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ایجاد فضای معنوی نخستین اثر برگزاری این مسابقات است، خاطرنشان کرد: قریب به 6 ماه است که بخش قابل توجهی از کارکنان سپاه طی مراحل مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی مسابقات قرآن در تلاش هستند که همین امر باعث معنوی شدن مجموعه سپاه میشود.

سردار آسودی با اشاره به لزوم پشتیبانی مالی و اعتباری از برنامههای قرآن و برگزاری دورههای تخصصی و تاکید بر اینکه باید سربازان را نیز بیش از گذشته برای فعالیتهای قرآنی تشویق کنیم، تصریح کرد: مسئولین باید با حمایت بیشتراز قاریان قرآن استقبال ویژهای کنند و حتی جا دارد این عزیزان در مراسمی رسمی در استانهای خود مورد تقدیر قرار گیرند.

نظر شما
پربیننده ها