سردار سپهر در مسابقات قرآن سپاه:

امکان مصالحه بین ایران و ایالات متحده وجود ندارد/ امریکا فقط به نابودی جمهوری اسلامی می‌اندیشد

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه بین جمهوری اسلامی ایران و کشور امریکا امکان مصالحه و همزیستی وجود ندارد، گفت: آمریکایی‌ها جز نابودی جمهوری اسلامی ایران به چیز دیگری راضی نخواهند شد.
کد خبر: ۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷ - 19December 2013

امکان مصالحه بین ایران و ایالات متحده وجود ندارد/ امریکا فقط به نابودی جمهوری اسلامی می‌اندیشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم اختتامیه سی و دومین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه، صبح امروز با حضور سردار سرتیپ "محمدحسین سپهر" معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، سردار "حمید اصلانی" معاون اجرایی سپاه و "سردار آسودی" معاون فرهنگی و تبلیغات داخلی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار شد.

"سردار سپهر" طی سخنانی در این مراسم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه پاسداری و حراست از انقلاب را در برابر هر تهدیدی بر عهده دارد.
 
وی در ادامه اظهار کرد: باید در راستای تونمندسازی در برابر تهدیدات دشمنان و پاسداری از انقلاب کوشا باشیم و در جهت گسترش دینمداری در سپاه از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
 
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: سپاه پاسداران در سالهای گذشته تلاش کرده است که در همه عرصهها به ویژه قرآن به درجات بالاتری ارتقا یابد.
 
وی شبیخون فرهنگی را یکی از مشکلات کنونی جامعه عنوان کرد و گفت: باید در برابر تهدیدات و تهاجمات فرهنگی دشمنان مقاومت کنیم و با سلاح قرآن در برابر آنها به مبارزه بر خیزیم.
 
سپهر در ادامه سخنانش ضمن تاکید بر گسترش تعالی در همه بدنه سپاه، به سخن مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه "همه گزینهها روی میز است"، اشاره کرد و افزود: آنها تلاش میکنند جمهوری اسلامی را مجبور به تغییر سیاست و همسو با خواستههای خود کنند.
 
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه بین جمهوری اسلامی ایران و کشور امریکا امکان مصالحه و همزیستی وجود ندارد، گفت: آمریکاییها جز نابودی جمهوری اسلامی ایران به چیز دیگری راضی نخواهند شد.
 
وی در ادامه گفت: به لطف و یاری خداوند، امروز به برکت ایجاد روحیه بسیجی در سوریه حزبالله دیگری شکل گرفته است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار