ردایی خبر داد

فیلم‌نامه سریال "شهید چمران" به سیمافیلم رسید

تهیه‌کننده سریال «شهید چمران» گفت: خلاصه نگارش اولیه این سریال در اختیار سیمافیلم قرار گرفت تا در صورت تأیید وارد مراحل نگارش نهایی و آغاز پیش‌تولید شود.
کد خبر: ۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹ - 03January 2014

فیلم‌نامه سریال

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، مسعود ردایی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی "«شهید چمران" گفت: خلاصه نگارش اولیه این سریال در اختیار سیما فیلم قرار گرفت تا در صورت تأیید وارد مراحل نگارش نهایی و آغاز پیشتولید شود.

وی افزود: فیلمنامه اولیه در ۲۶ قسمت توسط جلیل سامان به نگارش درآمده و در اختیار مسئولان سیما فیلم قرار گرفته است تا بعد از پشت سر گذاشته شدن مراحل تأیید نهایی، وارد مرحله پیشتولید و انتخاب بازیگر شود.

ردایی اضافه کرد: قسمتهایی از این سریال که مربوط به حضور مبارزاتی و زندگی شهید بزرگوار چمران در کشور آمریکا میباشد در صورت عدم سفر به آن کشور، در کشور دیگری مشابه سازی میشود.

سریال "شهید چمران" محصول سیما فیلم و از تولیدات الف ویژه صدا و سیما است که به داستان زندگی شهید چمران از دوره نوجوانی تا شهادت میپردازد.

براساس برنامهریزیهای گروه تهیه و تولید، این سریال بهجز ایران در لوکیشنهای کشورهای مختلف فیلمبرداری میشود. تیم تولید در صورت امکان به آمریکا، مصر و لبنان سفر میکنند تا فیلمبرداری این سریال را انجام دهند. کارگردانی سریال چمران بهعهده جلیل سامان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار