امیر الهامی:

شهید ستاری روح بصیرت و شجاعت را برای جوانان به ارمغان آورد

فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: شهید ستاری روح بصیرت و شجاعت را برای جوانان به ارمغان آورد و به آنان درس ایستادگی و عزت آموخت.
کد خبر: ۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳ - 04January 2014

شهید ستاری روح بصیرت و شجاعت را برای جوانان به ارمغان آورد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم تجلیل از شهید ستاری، ساعتی پیش با حضور جمعی از مسئولین کشوری و لشکری در دانشگاه پدافند هوایی برگزار شد.

امیر الهامی فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در این مراسم گفت: روح پرشکوه شهید سرلشکر ستاری امروز همه این جمع فرهیخته را گرد هم آورده تا یاد و خاطره این دُرِّ گرانبهای میهن مقدس اسلامی ایران زنده نگه داشته شود.

وی افزود: مسئولین کشوری و لشکری که در این جلسه حضور دارند قوت قلبی برای سربازان ایران هستند و بار دیگر عزت و شرف ایران اسلامی جهانیان نشان داده شده است.

فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) تصریح کرد: شهید ستاری روح بصیرت و شجاعت را برای جوانان به ارمغان آورد و او بهترین اسوه و الگو برای نسل امروز و نسلهای آینده است.

همچنین در این مراسم سردیس دانشگاه قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) با حضور فرماندهان این نیرو و خانواده شهید ستاری رونمایی شد.

در این مراسم فرزاد اسماعیلی فرمانده پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص)، سورنا ستاری فرزند شهید ستاری، امیر صباییفرد جانشین پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) و همسر شهید ستاری حضور داشتند.

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاره پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) در حاشیه این مراسم درجمع خبرنگاران شهید ستاری را فرماندهای مقتدر و پدری خوب توصیف کرد و گفت: امروز جمع شدهایم تا از خانواده بزرگ این شهید تشکر کنیم که با صبر ایشان را همراهی کردند.

وی در پایان افزود: برای پدافند همیشه خبر وجود دارد و با حضور امروز آقای سورنا ستاری نیز در دانشگاه پدافند هوایی نیز برای سال آینده برنامههایی را نیز کلید میزنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار