فرمانده سپاه استان سمنان:

باید در طرح بوستان سلامت از ظرفیت‌های مردمی بهره برد

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(ص) استان سمنان با بیان اینکه در طرح بوستان سلامت اساس کار مردم‌ هستند، گفت: در طرح بوستان سلامت باید به بهترین شکل از ظرفیت‌های مردمی بهره برد.
کد خبر: ۹۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ - 04July 2016

باید در طرح بوستان سلامت از ظرفیت‌های مردمی بهره برد

به گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار سید محمدتقی شاهچراغی در جمع فرمانده و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج حضرت مهدی(عج) و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج حوزه مقاومت بسیج حضرت مهدی(عج) مهدیشهر در پادگان شهید کلاهدوز شهمیرزاد اظهار داشت: طرح بوستان سلامت جدای از آنکه جمعیتی را جذب میکند و برنامهای در این بوستان اجرا میشود، فرصتی برای تربیت جوانان و نوجوانانی است تا به آنها برنامه دهیم.

وی با بیان اینکه در طرح بوستان سلامت اساس کار مردم هستند، تصریح کرد: در طرح بوستان سلامت باید به بهترین شکل از ظرفیتهای مردمی بهره برد و پایگاههای مقاومت بسیج محل رویش و جوشش باورهای اعتقادی و انقلابی است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان با اشاره به لزوم حمایت از جبهه مقاومت گفت: اولین باری بود که شنیدیم مقام معظم رهبری از جهادی به نام «جهاد کبیر» تعبیر داشتهاند.

وی افزود: ما جهاد اصغر و جهاد اکبر شنیده بودیم؛ اما اولین باری بود که معظم له از جهاد کبیر نام بردند.

شاهچراغی گفت: جهاد کبیر یعنی اینکه باید جلوی نظام سلطه و نظام استکبار ایستادگی کرد و جنس جبهههای مقاومت اینگونه است.

وی با بیان اینکه باید آثار حمایت از جبهه مقاومت در جامعه تبیین شود، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که هدف اصلی از تشکیل داعش، جمهوری اسلامی ایران بوده است و حضور آنها در عراق و سوریه مقدمهای برای حضور در ایران اسلامی بود؛ اما ما آنها را در عراق و سوریه زمینگیر کردیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که اگر در جبهههای مقاومت در مقابل تکفیریها نجنگیم باید در همدان و کرمانشاه با داعش بجنگیم، افزود: اگر به موضع جبهههای مقاومت خوب پرداخته و تبیین شود، روح مقاومت و ایستادگی در جامعه پا بر جای میماند.

وی با بیان اینکه بیشترین نیاز امروز نظام جمهوری اسلامی کادرسازی است، گفت: باید از طرح بوستان سلامت، یک گروه ۱۵ نفری جوان و پا بهکار تربیت شود تا در پروژههای فرهنگی مهدیشهر فعال شوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار