ششمین نشست کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد

ششمین کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با هدف بررسی و تصویب شرح وظایف در محل شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ - 05July 2016

ششمین نشست کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، ششمین نشست کمیسیون ویژه ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، با هدف بررسی و تصویب شرح وظایف این کمیسیون برگزار شد.

در این نشست که با حضور عابدین عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و تنی چند از اعضای این کمیسیون برگزار شد، محمد کمال سرویها رئیس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای شهر مشهد بر ضرورت ایجاد شرایط و ضوابط لازم برای ارائه خدمات به ایثارگران تأکید کرد و گفت: باید زمینه تعامل با دیگر دستگاهها فراهم شود تا بتوان زمینه توجه به ارائه خدمت به ایثارگران فراهم شود، بر همین اساس باید برای ارائه هر چه بهتر خدمات به ایثارگران طرحی تهیه شود و پس از تصویب در صحن علنی شورا خدمات به ایثارگران گسترش یابد.

سرویها خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین موضوعات در هر شهر و جامعه است، برهمین اساس این فعالیت باید در کمیسیون ایثارگران شورای شهر با اطلاع رسانی مناسب همراه باشد.

 همچنین در این نشست عابدی مقدم بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان قشر جوان تأکید کرد.

گفتنی است در این نشست کوشکی و حنایی مشاورین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به عنوان نمایندگان این نهاد و همچنین جهانبخش، غفوری شعرباف، عرفانی و تنی چند از اعضای کمیسیون ایثارگران شورای شهر مشهد مقدس نیز در این نشست حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها