مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم؛

دیدار با خانواده شهدا حق شناسی نسبت به مجاهدان فی سبیل الله است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در واقع حق شناسی از مجاهدان فی سبیل الله است.
کد خبر: ۹۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ - 06July 2016

دیدار با خانواده شهدا حق شناسی نسبت به مجاهدان فی سبیل الله است

سرهنگ پاسدار احمد حسینی در حاشیه دیدار با خانواده شهید محمودزاده از شهدای عملیات رمضان در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در قم ابراز کرد: دیدار مسئولان و مردم با خانواده های معظم شهدا و جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس یک مسئولیت اخلاقی در قبال فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی همچنین با بیان اینکه این دیدارها به نوعی حق شناسی از مجاهدان فی سبیل الله، رضایتمندی والدین شهدا و عزم جدی در استمرار خط سرخ شهادت محسوب می گردد، افزود: جمع آوری و مرور اسناد و خاطرات دفاع مقدس و ثبت تمام زوایای این گنجینه پرارزش از دیگر آثار و برکات این نوع دیدارها می باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم بیان کرد: متاسفانه هنوز هستند خانواده های شهدا و جانبازانی که در طول بیش از 28 سال از پایان جنگ، کمتر مورد توجه و بازدید مسئولان قرار گرفته اند و ضرورتا اینگونه بازدیدها بایستی در اولویت برنامه های نشر فرهنگ ایثار و شهادت از سوی مسئولین قرار گیرد.

نظر شما
پربیننده ها