کسب رتبه برتر کشوری توسط اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی امیدیه

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور از کسب رتبه برتر کشوری توسط اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا امیدیه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹ - 06January 2014

کسب رتبه برتر کشوری توسط اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی امیدیه

به گزارش خبرگزاری دفاعمقدس، "حجتالاسلام سیدجانمراد موسوی" رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور در گفتو گویی اظهار داشت: اقدامات تبلیغی و عملیات روانی که از سوی اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) آجا صورت پذیرفت در بین همه مناطق پدافندی کشور حائز رتبه برتر شد.

وی ضمن تشریح وظایف و عملکرد هوشمندانه عقیدتی سیاسی منطقه در حوزه عملیات روانی تصریح کرد: کسب رتبه برتر منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور توسط امیدیه در حوزه عملیات روانی و فعالیتهای فرهنگی ـ تبلیغی، مرهون تلاش شبانه روزی و خالصانه فرماندهان، مسئولان و بهویژه پرسنل خدوم عقیدتی سیاسی منطقه است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور با بیان این مطلب که شناخت اهداف شوم دشمن در این خطه از کشور از وظایف این عقیدتی سیاسی است ابراز داشت: زمانی میتوان بر هجمه جنگ نرم دشمن فائق آمد که شناخت درستی از حوزه عملکرد جنگ نرم دشمن در اختیار داشت و این عقیدتی سیاسی با استعانت از خداوند و با تمام توان و تلاش به شناسایی اهداف شوم دشمن در این خطه از کشور همت گمارده است.

وی گفت: این عقیدتی سیاسی همچنین با برنامهریزی دقیق، هدفمند و حساب شده  در حوزه فعالیتهای فرهنگی – تبلیغی، هجمه دشمن را خنثی و بیاثر کرده و اهداف والای نشات گرفته از تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری را به منصه ظهور گذاشته است.

نظر شما
پربیننده ها