مسئول قرارگاه عمار:

تخریب‌کنندگان بقیع، عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی رژیم صهیونیستی هستند

مسئول قرارگاه عمار گفت: با برقراری ارتباط بین عربستان و رژیم صهیونیستی مشخص شد که مدافعان حرم با چه کسانی می‌جنگند و تخریب‌کنندگان بقیع، عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی این رژیم هستند.
کد خبر: ۹۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ - 12July 2016

تخریب‌کنندگان بقیع، عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی رژیم صهیونیستی هستند

به گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت الاسلام مهدی طائب در اجتماع ماهانه مدافعان حرم شهرستان بم با اشاره به ابعاد مختلف اهداف شوم استکبار در راستای کاهش معرفت مسلمین نسبت به ائمه اطهار(ع) گفت: انفجار چند روز قبل در حرم پیامبر اکرم(ص) توسط تکفیریها نیز دنبال کردن همان هدف نهایی است که از زمان تخریب بقیع آغاز شده است.

طائب تصریح کرد: تنها گروهی که زیارت و شفاعت اهل قبور ائمه را باور ندارند وهابیون هستند و قصد دارند با تخریب قبور مطهر ائمه اطهار(ع) دوستی پیامبر و ائمه را در دل مسلمین شیعه و سنی و دیگر مسلمانان از بین ببرند.

وی ادامه داد: مسلمانان از سراسر دنیا برای زیارت قبور مطهر بقیع و رسول الله (ص) به این اماکن سفر میکنند و وهابیون قصد دارند با تخریب این قبور و قیچی کردن روابط مردم با حرم اهل بیت(ع) و کم کردن حب اهل بیت و ائمه اطهار(ع) اهداف استکبار را تامین کنند.

مسئول قرارگاه عمار با بیان اینکه اگر عشق ائمه آمد، مومن در برابر خطرات تهدیدکننده امام زمانش ایستادگی میکند، تصریح کرد: امروز امام زمان(عج) ما، حسین ابن علی(ع) است که در محاصره قرار گرفته و در اضطرار زندگی میکند.

حجت الاسلام طائب هدف مدافعین حرم را فراتر از دفاع از خاک عراق و ایران دانست و گفت: هدف این مدافعان که در سوریه، عراق، یمن و لبنان میجنگند یاری امام زمان(عج) است. همانطور که امام راحل(ره) فرمودند، "برای رسیدن به نقطه مکه، باید اسرائیل را جمع کنیم" و اسرائیل امروز جمع شدنش را مشاهده میکند.

وی تکفیریها را ناجیان اسرائیل دانست و گفت: با برقراری ارتباط بین عربستان و اسرائیل مشخص شد که مدافعان حرم با چه کسانی میجنگند و تخریب کنندگان بقیع، عروسکهای خیمهشببازی رژیم صهیونیستی هستند.

طائب یادآور شد: جریان تکفیریها زمانی که انقلاب به پیروزی رسید، زنده شد و علیرغم دعوت امام از همه مسلمانان برای مقابله با صهیونیسم و قرار گرفتن در محوریت مبارزه با اسرائیل، اما باز هم به پشتوانه آمریکا و ماموریت عربستان، تصمیم گرفتند که وهابیت را بالا ببرند.

وی افزود: دشمن روی انتشار افکار تکفیری در عراق و سوریه حساب باز کرده بود؛ اما با توجه به دوستی ائمه در بین مسلمانان، ناکام ماند.

طائب دیگر هدف تخریب قبور اهل بیت(ع) و بقیع را نجات یهودیان اعلام و تاکید کرد: اگر بخواهیم این تخریب را جبران کنیم باید تلاش کنیم تا منجی عالم بیاید و راه آمدن منجی همین راهی است که مدافعان حرم میروند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار