انتشار وصیت‌نامه فرماندهان شهید لشکر ۲۷ حضرت رسول(ص) به زبان‌های خارجی

نشر صاعقه با همکاری نشر ۲۷ در نظر دارد آلبوم مصوری از ۱۴۰ فرمانده شهید لشکر ۲۷ حضرت رسول (ص) را تدوین و منتشر کرده و بخشی از وصیت‌نامه و دل نوشته‌های این فرماندهان شهید را به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی ارائه کند.
کد خبر: ۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷ - 07January 2014

انتشار وصیت‌نامه فرماندهان شهید لشکر ۲۷ حضرت رسول(ص) به زبان‌های خارجی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، نشر صاعقه با همکاری نشر ۲۷ در کنار جمعآوری و تدوین مجلدات متعدد در خصوص ارائه کارنامه عملیاتی دقیق از لشکر ۲۷ محمد رسولالله (ص) طی هشت سال دفاع مقدس، اقدام به تدوین و ارائه آلبوم تصویری از این لشکر نیز کرده است.

این اثر در سه جلد و در حدود سه هزار صفحه به چاپ خواهد رسید. در این مجموعه تصاویر در سه مقطع زمانی به نمایش گذاشته خواهد شد. بسیاری از این تصاویر برای نخستینبار ارائه میشود.

همچنین این انتشارات در نظر دارد تا آلبوم مصوری از ۱۴۰ فرمانده شهید لشکر نیز تدوین و منتشر کند. در این آلبوم تصاویر فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسولالله (ص) نقاشی شده و در مقابل بخشی از وصیتنامه و دلنوشته در خصوص شهدا ارائه شده است. همچنین نشر صاعقه در پی ترجمه آثار دفاع مقدس به زبانهای مختلف در نظر دارد تا بخشهای وصیتنامه و دلنوشته را به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی ارائه کند.
 
قرار است این آثار نیز همانند دیگر آثار منتشر شده توسط این انتشارات مانند «ماه همراه بچههاست» و «در هالهای از غبار» در کشورهای عربزبان توزیع شود. بنا بر گفته مسئولان این انتشارات، این اقدام در راستای مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص ترجمه و توزیع آثار دفاع مقدس به زبانهای دیگر صورت خواهد گرفت.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار