حجت الاسلام کاویانی سرپرست دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد

طی مراسمی که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، حجت الاسلام "محمدحسن کاویانی" به عنوان سرپرست دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ - 13July 2016

حجت الاسلام کاویانی سرپرست دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین "سید محمدعلی شهیدی" رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه شنبه، 22 تیرماه 95 در آیین تودیع و معارفه سرپرست دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه کار دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توسعه فرهنگ ایثار در کشور اسلامی ما است، افزود: این وظیفه بر دوش تمام مردم است و همه باید بکوشیم فرهنگ ایثار و شهادت طبق تاکید مقام معظم رهبری توسعه یافته و در جامعه ماندگار شود، چرا که ماندگاری این فرهنگ موجب حفظ انقلاب و آرمانهای آن میشود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مقاومت، ایثار و شهادت، عامل پیروزی و موفقیت ملت ایران علیه دشمنان کشورمان بوده است، گفت: مقاومت و شهامتی که مردم ایران در دوران دفاع مقدس بروز دادند بسیار بی نظیر و بی سابقه بود. چون مردم کشور ما در این سالها با ایمانی راسخ از عقیده و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.

معاون رئیس جمهوری با ابراز رضایت از فعالیتهای انجام شده در طول مدیریت پیشین این مجموعه، اظهار داشت: دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت باید با برنامه ریزی و آمادهسازی زمینه، خوراک فکری در حوزه ترویج فرهنگ شهادت، مقاومت و ایثار را تهیه کرده و دستاورد خود را برای عملیاتی و اجرایی کردن در اختیار سایر سازمانها و نهادها قرار دهد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی فقیهی به ارائه گزارشی از فعالیتهای دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و به حفظ رویکرد انقلابی در دبیرخانه تاکید کرد.

در پایان این نشست پس از اهدای حکم سرپرستی دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت به حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن کاویانی، با اهدای لوح تقدیر از فعالیتهای حجت الاسلام و المسلمین فقیهی در طول مدت فعالیت در این دبیرخانه تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن کاویانی با حفظ سمت مدیرکل مددکاری و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران به این سمت منصوب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار