رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خبر داد:

برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: امر به معروف و نهی از منکر، فرهنگ و هنر، سبک زندگی اسلامی ایرانی و امنیت اخلاقی و اجتماعی محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر است؛ که از 17 مرداد‌ماه سال جاری در استان زنجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ - 14July 2016

برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، عبدالله جعفری رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان اظهار کرد: یکی از برنامههایی که هماکنون در حال انجام است، جشنواره رسانهای ابوذر است.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر تا تاریخ 10 مردادماه سال جاری است، اضافه کرد: جشنواره رسانهای ابوذر در استان زنجان در 17 مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر، فرهنگ و هنر، سبک زندگی اسلامی ایرانی و امنیت اخلاقی و اجتماعی محورهای جشنواره رسانهای ابوذر است، اما رسانهها میتوانند در سایر موضوعات فراموش شده جامعه نیز به این جشنواره اثر ارسال کنند.

وی تصریح کرد: آثار خود را در زمینههای گزارش، خبر، عکس، محتوای چند رسانهای، یادداشت و تیتر از پست الکترونیکی pressfestival@iran.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال و یا بهصورت حضوری به آدرس زنجان سه راه امجدیه کانون فرهنگی ورزشی امام علی(ع) طبقه دوم سازمان بسیج رسانه تحویل دهند.

وی همچنین از برگزاری جشنوارهای با عنوان امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: تقریبا در همه اقشار بسیج موضوع مهم امر به معروف مورد توجه قرار میگیرد، که با توجه به کارکرد رسانه، استفاده از ظرفیت این قشر به شکل متفاوتی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان همچنین از برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی (طرح ولایت رسانهای) خبر داد و تصریح کرد: این اردو به مدت یک روز و با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه برنامههای متنوع فرهنگی، تفریحی و ورزشی در این اردو اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: این اردو از ساعت هفت صبح تا پنج عصر در قالب برگزاری کلاسهای متعددی از جمله نشست هماندیشی سیاسی، کلاس اخلاق در رسانه، بحث فضای مجازی و رسانههای نو ظهور برگزار میشود.

وی گفت: بصیرتافزایی و تقویت نشاط روحی اصحاب رسانه استان، از دیگر اهداف برگزاری این اردو است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار