بشار اسد: از کشورم در برابر تروریست‌ها دفاع می‌کنم

رئیس جمهور سوریه در گفتگو با شبکه آمریکایی «ان بی سی» تاکید کرد: دفاع از کشور در برابر تروریست‌ها و هلاکت دشمنان، "میهن‌دوستی" است؛ نه "دیکتاتوری".
کد خبر: ۹۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ - 14July 2016

بشار اسد: از کشورم در برابر تروریست‌ها دفاع می‌کنم

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، به نقل از پایگاه خبری «النشره»، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با شبکه «ان بی سی» آمریکا با بیان اینکه رؤسای جمهور آمریکا افراد بی تجربهای هستند، تاکید کرد که از وطنش در برابر تروریستها و متجاوزان دفاع میکند.

بشار اسد اعلام کرد «امیدوارم تاریخ گواهی دهد که من از کشورم در برابر تروریسم و مداخله بیگانه دفاع و از حاکمیت آن حمایت میکنم.»
 
وی در گفتگو با شبکه «ان بی سی» در پاسخ به این سؤال که وی فردی دیکتاتور توصیف می شود که دستانش به خون انسانها آلوده شده است، گفت: «زمانی که شما از کشورت در برابر تروریستها دفاع میکنی و تروریستها را به هلاکت میرسانی و شکستشان میدهی، فردی وحشی نیستی؛ بلکه میهندوست هستی.»
 
بر اساس این گزارش، بشار اسد از بیتجربگی سیاسی مقامات آمریکا انتقاد کرد و آن را خطری برای این کشور دانست و گفت: «این مشکل آمریکاست. سپری کردن چند سالی در کنگره یا در عرصه سیاست خارجی چیزی نیست که بتوان به آن بالید و تاثیرگذار نیز نیست. بی شک، حضور فردی بی تجربه در کاخ سفید، بهطور کلی خطری برای این کشور است.»
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار